ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
03 - ذو لحجە - 1443 کۆچی
02 - 07 - 2022 زایینی
10:20 بەیانی
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://mahdialumma.net/showthread.p...49#post_388849
_______

میکال پۆستێکی سەرکردایەتی بەرزی هەیە وە بەرپرسی ئەو فریشتە پاسەوانانەیە کەوا شەوانەو ڕۆژانە بەنۆرە بەدوای یەکتردا دێن..


بەناوی اللە ی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر، دروودو سڵاو لەسەر سەرجەم نێردراوەکانی اللە لە فریشتەکان و جن و مرۆڤ و ئەوەشی کەوا شوێنی بانگەوازەکەیان کەوتووە بۆ لای پەرستنی اللە بەتەنها بێ ئەوەی هیچ شەریک و هاوبەش و هاوەڵێکی بۆ دابنێت..

سەبارەت بە ڕوحی پیرۆزی ئەمین جبریل جا ئەو لەلای اللە پایەدارە، ئەمینی نهێنی وەحی و نیگا بەقسەکردن لەلایەن اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهانەوە، وە فەرمان ڕەوایە بۆ ئەو فریشتانەی کەوا ڕاسپێردراوە لەسەریان بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فَلَا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ ‎﴿١٥﴾‏ الْجَوَارِ الْكُنَّسِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ إِذَا عَسْعَسَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ ‎﴿١٨﴾‏ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ‎﴿١٩﴾‏ ذِي قُوَّةٍ عِندَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ ‎﴿٢٠﴾‏ مُّطَاعٍ ثَمَّ أَمِينٍ ‎﴿٢١﴾‏ وَمَا صَاحِبُكُم بِمَجْنُونٍ ‎﴿٢٢﴾‏ وَلَقَدْ رَآهُ بِالْأُفُقِ الْمُبِينِ ‎﴿٢٣﴾‏ وَمَا هُوَ عَلَى الْغَيْبِ بِضَنِينٍ ‎﴿٢٤﴾‏ وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَيْطَانٍ رَّجِيمٍ ‎﴿٢٥﴾‏ فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ ‎﴿٢٦﴾‏ إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ‎﴿٢٧﴾‏ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ ‎﴿٢٨﴾‏ وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٢٩﴾‏} صدق الله العظيم [التكوير].

وە هەمیشە نێردراوو پێغەمبەرەکان بینیویانە لەوکاتەی کەوا خۆی دەخستە سەر بەشەرێکی تەواو بۆیان سەرەڕای ئەوەی لەگەڵیدا دەستەیەک هەن لە فریشتە ڕێزلێگیراوەکان کەوا خۆیان ناخەنە سەر ئەم شێوەیە، وە ئەو کەسەی خۆی خستۆتە سەر بەشەرەکە بەناوی ئامادەبووەکان لە نێردراوە فریشتەییەکانەوە قسه دەکات، جا جبریل دروودو سڵاوی لەسەر بێت فەرمانڕەوایە بەفەرمانی اللە بۆ فریشتەکان بۆ گوێڕایەڵیکردنی لەبەرئەوەی ئەو لەلای خاوەنی عەرشەوە پایەدارو ئەمینە؛ فەرمانڕەواو پاشانیش ئەمینە، کەوا بریتیە لە بەندەیەکی اللە وێنەی ئەو وەکو هەربەندەیەکی ترە لەبەندەکانی اللە، کەوا بریتیە لە ئەمینی نهێنی وەحی قسەکردن بۆ کتێب وە بە زانستی هەندێک لەئایەتەکانی کتێبیش نازانێت؛ بەڵکو بە وشەی دەربڕینەکانی دەزانێت و هەندێک لە زانستی کتێبیشی لەلایە.

هەرچی ئاگرە جا ئەوە فریشتەی ڕاسپێردراوی هەیە کەوا کاروگرنگی پێدانەکەیان بریتیە لەوەی: دەستەیەک لە فریشتەکان ڕاسپێردراون بە ئاگر کەوا شیاون لە دروستکردن بەوەی زۆر توندو تیژ بن؛ سەرپێچی ئەوە ناکەن کەوا اللە فەرمانیان پێدەکات تاکو بەزەییان بە سزادراوەکان نەیەتەوە، ئەوەش ئەنجام دەدەن کەوا فەرمانیان پێدەکرێت، وە ئەوەی ڕاسپێردراوە بەسەریاندا بریتیە لە بەڕێوەبەری بەندینخانەی نەمری بەندەی اللە فریشتە (مالیک) دروودو سڵاویان لەسەربێت وەلەسەر هەموو کاربەدەستەکانی دۆزەخ، وەبەهەمان شێوە فریشتە ڕاسپێردراوەکان بە نیعمەتەکانی بەهەشت کەوا بەخێرهاتنی چاکەکاران دەکەن جا پێشوازی لە میوانەکانی اللە ی ڕەحمان دەکەن تاکو بیانخەنە کۆشکەکانیان لە نیعمەتەکانی بەهەشتدا جا لەهەموو دەرگایەکەوە دەیانبەنە ژوورەوە بە بەخێرهاتن کردن لێیان لە میوانداریکردنی پەروەردگارەکەیان جا پێیان دەڵێن: "سڵاوتان لێبێت لەبەرامبەر ئەوەی ئارامتان گرت جا چه‌نده جێگەو ماڵێکی خۆشتان بۆ خۆتان مسۆگه‌ر کرد". وەکو چیرۆک و گێڕانەوەی هەواڵەکەیان لە پێشوازیکردنی میوانەکانی اللە ی ڕەحماندا هاتووە بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {لَا يَسْمَعُونَ حَسِيسَهَا ۖ وَهُمْ فِي مَا اشْتَهَتْ أَنفُسُهُمْ خَالِدُونَ ‎﴿١٠٢﴾‏ لَا يَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْأَكْبَرُ وَتَتَلَقَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ هَٰذَا يَوْمُكُمُ الَّذِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ ‎﴿١٠٣﴾} [سورة الأنبياء].

هەروەکو هەواڵەکەیان لە چیرۆک و گێڕانەوەکانی قورئانی گەورەدا هاتووە لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {۞ أَفَمَن يَعْلَمُ أَنَّمَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ الْحَقُّ كَمَنْ هُوَ أَعْمَىٰ ۚ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ‎﴿١٩﴾‏ الَّذِينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَلَا يَنقُضُونَ الْمِيثَاقَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَالَّذِينَ يَصِلُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ وَيَخَافُونَ سُوءَ الْحِسَابِ ‎﴿٢١﴾‏ وَالَّذِينَ صَبَرُوا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِيَةً وَيَدْرَءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّيِّئَةَ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٢٢﴾‏ جَنَّاتُ عَدْنٍ يَدْخُلُونَهَا وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وَذُرِّيَّاتِهِمْ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ يَدْخُلُونَ عَلَيْهِم مِّن كُلِّ بَابٍ ‎﴿٢٣﴾‏ سَلَامٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ ۚ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٢٤﴾} [سورة الرعد].

دروودو سڵاوی اللە لەسەر فریشتەکانی بەخێرهاتنی نیعمەتی بەهەشت وە دروودو سڵاو لەسەر هەموو فریشتەکانی اللە ش.

وە هەرچی فریشتە میکالە جا ئەو بەرپرسی ئەو فریشتە پاسەوانانەیە کەوا شەوانەو ڕۆژانە بەنۆرە بەدوای یەکتردا دێن و ڕێگا لە شەیتانەکان دەگرن، بەڵام ئەوان لەمیانەی جێبەجێکردنی ئەرکەکەیان بۆ خەڵکی دەرناکەون، خۆ ئەگەر یەکێکیشیان دەربکەوێت و بڵێت بەوەی ڕاسپێردراوە لەلایەن میکالەوە بە فەرمان لەلایەن اللە ی ڕەحمانەوە بۆ پاسەوانیکردن لێت ئەی فڵانە ئافرەت یان ئەی فڵانە پیاو؛ جا ئەو کاتە ووریا بن ئەوان بۆ بەشەر دەرناکەون، بەڵکو ئەوانە لەشەیتانەکانن دەیانەوێت داوایان لێبکەن لەجێگای اللە تاکو لەگەڵ اللە داوا لەکەسێکی تر بکەن، بەڵکو لێتانیان دەوێت لەجێگای اللە بیان پەرستن بە دوعاو پاڕانەوەکانیان بەوەی پەناتان بدەن لە شەیتانەکان، پاسەوانیکارەکەیان دزیکارەکەیانە؛ بەڵکو ئەوان بریتین لە شەیتانەکان جا ڕەوانیەو ناکرێت بۆ فریشتەکانی ڕەحمان بە ئاشکراو دەنگ و ڕەنگەوە بۆتان دەربکەون تاکو قسەتان لەگەڵدا بکەن، جا ووریاو ئاگاداربن بەڕاستی زۆرێک لەخەڵکیان خستۆتە ناو شیرک و هاوبەشدانانەوە بۆ اللە بە دوعاو پاڕانەوەکان لێیان لەجێگای اللە -پاک و بێگەردی و بەرزی و بڵندی و گەورەیی بۆی لەوەی دەیکەنە شەریک و هاوبەشی- بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَأَنَّهُ كَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ‎﴿٦﴾‏} صدق الله العظيم [الجن].

وە پێشیان ناڵێن ئەوان شەیتانەکانن؛ بەڵکو دەڵێن: "ئێمە ئەو فریشتە نزیکانەی اللە ی ڕەحمانین کەوا شەوو ڕۆژ بەنۆرە بەدوای یەکتردا دێن و اللە ڕایسپاردووین بە پاراستنتان، جا داوامان لێبکەن پەناتان دەدەین لە شەیتانەکان".

جا نمایش و فێڵ و ته‌ڵه‌كه‌ شەیتانیەکان ئەنجام دەدەن بۆ ئەوانەی دڵیان دەدەنێ و پێی ڕازیدەبن تاکو شیرک و هاوبەشدانانیان بە اللە بۆ زیاتر بکەن تاکو داوایان لێ بکەن لە جێگای ئەو، لەکاتێکدا درۆش دەکەن و لە فریشتە نزیکەکانی اللە ی ڕەحمانیش نین بەوەی فەرمان بەخەڵکی بکەن بە شیرک و هاوبەشدانان بە دوعاو پاڕانەوە لە یەکێک لەگەڵ اللە دا؛ بەڵکو ئەوان لەشەیتانەکانن زۆرێک لەبەندەکانیان خستۆتە ناو شیرک و هاوبەشدانانەوە، جا اللە ش لەڕۆژی گەیشتنەوە پێی پێیان دەڵێت لەکوێن ئەوانەی لەجێگای اللە داواتان لێدەکردن تاکو سەرتان بخەن لە سزای ئاگر؟ ئەوانیش دەڵێن: "ئێمە داوامان لە فریشتە نزیکەکانی اللە دەکرد". جا لەپاش ئەوە اللە پرسیارێک لە فریشتەکان دەکات، اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ يَقُولُ لِلْمَلَائِكَةِ أَهَٰؤُلَاءِ إِيَّاكُمْ كَانُوا يَعْبُدُونَ ‎﴿٤٠﴾‏ قَالُوا سُبْحَانَكَ أَنتَ وَلِيُّنَا مِن دُونِهِم ۖ بَلْ كَانُوا يَعْبُدُونَ الْجِنَّ ۖ أَكْثَرُهُم بِهِم مُّؤْمِنُونَ ‎﴿٤١﴾‏ فَالْيَوْمَ لَا يَمْلِكُ بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ نَّفْعًا وَلَا ضَرًّا وَنَقُولُ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّتِي كُنتُم بِهَا تُكَذِّبُونَ ‎﴿٤٢﴾} صدق الله العظيم [سبأ].

ئەی اللە ئەوە من ڕامگەیاند ئەی اللە شاهێد بە..

وە گەلی اللە پەرستەکانیش بۆ پەروەردگاری هەموو جیهان لەم قسەیەم تێدەگەن جا لەگەڵ اللە داوا لەهیچ یەکێکی تر ناکەن، ئەوانە پارێزراون و هەر ئەوانەشن هیدایەتدراون بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَكَيْفَ أَخَافُ مَا أَشْرَكْتُمْ وَلَا تَخَافُونَ أَنَّكُمْ أَشْرَكْتُم بِاللَّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا ۚ فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالْأَمْنِ ۖ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨١﴾} [الأنعام].

وەهەرچی میوانەکانی (وەفدە ئاست بەرزەکەن) ئەوانەی بە وەفدێک کۆکردنەوەیان بۆ لای اللە ی ڕەحمانە بۆ دانوستان بەهۆی ڕەتکردنەوەی میوانداریەکەی اللە بەخوانێکی هەتاهەتایی (نیعمەتی بەهەشت) وە گەورەترین نیعمەتەکەیان دەوێت جا ئەوانە بە وەفدێک کۆدەکرێنەوە بۆ لای اللە ی ڕەحمان، ئەوانە زاتی اللە خۆی بەخێرهاتنیان دەکات پاک و بێگەردی بۆی بە بەخێرهاتنێک کەوا هەموو مەلەکوتەکەی اللە دەکەوێتە هەژان، جا لێرەدا گەورەترین ترس و تۆقین ڕوودەدات بۆ ئەوانەی لە دانیشتوانی ئاسمانەکان و زەوین و دانیشتوانی ئەو بەهەشتەن کەوا پانتایی و فراوانیەکەی هێندەی پانتایی و فراوانی ئاسمانەکان و زەویە؛ جا اللە سەنگ و قورساییەکی گەورەیان بۆ دادەنێت، ناشڵێم هەموو بەسەرخەرەکانم لەسەردەمی گفتوگۆ بەر لەدەرکەوتن؛ بەڵکو کەمێک لەوان، واللە وتاللە کێش و قورساییەکەی بەهەشت لەدڵەکانیان سفرە لەبەرامبەر کێش و قورساییەکەی گەورەترین نیعمەتەکە ڕازیبوونی نەفسی پەروەردگارەکەیان هەر لەبەرئەوەش کێش و قورساییەکەی مەلەکوت لەبەرامبەر کێش و قورساییەکەی ئەوان لەلای پەروەردگارەکەیان یەکسانە بە سفر بەتەواوی.

هیچ پەرستراوێک نیە جگە لە اللە.. ئەوانە چەندە بەتوندی سورو پێداگیرن بەوەی مەحاڵە ڕازی بن بە مەلەکوتی نیعمەتەکانی بەهەشت هەتا تەنانەت ئەگەر اللە نیعمەتەکەی چەندین ئەوەندەش زیاد بکات لەسەری بە نلیۆن جار لەوەی هەیە جا بەهەمان شێوە کێشەکەی لە دڵەکانیاندا هەر سفرە جا هەرگیز هیچ گەورەنابێت لە سینەیاندا، ئەوانە پەروەردگاری هەموو جیهانیان بەدەست هێناوە وە درکیان بە حیکمەتەکە کردووە لە دروستکردنەکەیان وەهەتا تەنانەت ئەگەر اللە بەیەکێکیان بڵێت دواتر پەروەردگارەکەت بە فەرمانی کاف و نون پشتگیریت دەکات؛ بەچەند موعجیزەیەک کەوا هیچ سنورێکی نیە بە وشەکانی اللە لەبەرامبەر تەنازول کردن و وازهێنان له ئامانجەکەیان ئەوا دەڵێن: "جا چ سودێک لەوەدا هەیە ئەی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر؟ جا ئێمە چەندە بەتوندی مەحاڵە لەلامان بەوەی ڕازی بین هەتا ئەوکاتەی تۆ ڕازی دەبیت، جا تۆ خۆشەویستری لەهەموو شتێکی مەلەکوت جا هەرچەند بێت و بگاتە هەر چەندێکیش، جا ئێمە چەندە بەتوندی مەحاڵە لەلامان بەوەی ڕازی بین تەنها بە نیعمەتی ڕازیبوونی ئەو نەفسەت نەبێت کەوا گەورەترە لەهەموو مەلەکوتەکەت، جا ئێمە میوانتین بۆ ئەو نیعمەتەی کەوا گەورەترە لە بەهەشتەکەت، جا تۆ زاناتری بەوەی لەناخماندایە، جا بەڕاستی تۆ بەخێرهاتنی وەفدەکەت کرد بۆ لای خۆت پەروەردگارمان بە بەخێرهاتنێکی گەورە، جا میوانداریکردنەکەمان بریتیە لە هاتنەجێی گەورەترین نیعمەتەکەمان کەوا زۆر گەورەترە لە میوانداری نیعمەتەکانی بەهەشت بەسیشە اللە شاهێدبێت لەسەر ئەوەی لەناخماندایە، جا ئێمە چەندە سوپاس و ستایشی تۆ دەکەین ئەی اللە لەسەر سیفەتی زانستەکەت بۆ ئەوەی لەسنگەکاندایە خۆ ئەگەر تۆ حەقەکەت نەزانیبوایە لە ناخەکانمان ئەوا ئەوکات ئەمە کارەساتێکی گەورە بوو، جا جگە لەتۆ کێی تر بەوە دەزانێت کەوا لەناخەکانماندا هەیە؟ ئەی ئەوکەسەی خەلیفەکەت فێرکرد بەوەی ئەوە دەرببڕێت کەوا لەناخماندایە لەکاتێکدا ناشمان ناسێت، جا چەندە دڵەکانمان،بە دڵی خەلیفەکەی اللە مەهدی ناصر محمد یەمانی دەچێت، جا چاکەو ڕێزەکەت چەندە گەورەیە لەسەرمان بەوەی ئێمەت لەدەستەکەی ئەودا داناوە لەو گەلەی کەوا اللە خۆشیدەوێن بەبێسنور وەئەوانیش اللە یان خۆشدەوێت بەبێ سنور؛ بەڵکو ئەوە گەورەترین ڕێزو چاکەیە لەکتێبدا بەوەی چێژ بینینەکەمان ڕازی بوونی نەفسی اللە ی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر بێت، جا سوێند بە شکۆمەندیەکەت هەموو مەلەکوتەکەت لەتەنیشت گەورەترین نیعمەتەکەدا سفرە لە کێش و تەرازوودا بەتەواوی، جا جگە لەتۆ کێ بەوە دەزانێت کەوا لەناخەکانماندایە؟ جا لەدوای ناصر محمد یەمانی چاوەڕێی چ مەهدیەک بکەین تاکو شوێنی بکەوین؟ جا بۆ چ شتێک دواتر ڕێنماییمان دەکات؛ ئایا بۆ ڕێگای نیعمەتێکی گەورەتر لە نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسەکەت پاک و بێگەردی و بەرزی و بڵندی و گەورەیی بۆ تۆ پەروەردگارمان؟! جا چەندە دەستمان بە زانستەکەی گرت جا بەرە بەرە لەلات نزیکبووینەوە تاکو حەقمان ناسی -اللە ی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر- وەهەرجی ئەوانیترن ئەوا بانگەوازەکەی هیچی بۆ زیادنەکردن تەنها هەڵهاتن و دوورکەوتنەوە نەبێت لە اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان، اللە ش ستەمی لێنەکردوون بەڵکو خۆیان ستەم لەخۆیان دەکەن، ئەی اللە بۆ نەفسی خۆمان جێمان مەهێڵە ئەی ئەو کەسەی هەرخۆت نێوانی کەسەکەو دڵەکەی دەگۆڕیت، پەروەردگارمان دڵەکانمان لامەدە لەدوای ئەوەی هیدایەتت داین وە لەلایەن خۆتەوە ڕەحمەتێکمان پێ ببەخشە بەڕاستی تۆ بەخشندەو بەخشێنەری، پەروەردگارمان بەڕاستی تۆ کۆکەرەوەی خەڵکی بۆ ڕۆژێک کەوا هیچ گومان دوودڵیەکی تێدا نیە بەڕاستی اللە پێچەوانەی بەڵێنەکان ناکات".

وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
خەلیفەی اللە و بەندەکەی ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
____________

اقتباس المشاركة 388849 من موضوع ميكال له مَنصِبٌ قياديٌّ رَفيعٌ ومَسؤول المُعَقِّبات الليليّة والنهاريّة ..

الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
03 - ذو الحجة - 1443 هـ
02 - 07 - 2022 مـ
10:20 صباحًا
(بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)


[لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
https://mahdialumma.net/showthread.php?p=388810
_______


ميكال له مَنصِبٌ قياديٌّ رَفيعٌ ومَسؤول المُعَقِّبات الليليّة والنهاريّة ..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصَّلاة والسلام على كافة رُسل الله من الملائكة والجِنّ والإنس ومن تَبِع دعوتهم إلى عبادة الله وحده لا شريك له..

وبالنسبة لروح القدس الأمين جبريل فهو لدى الله مَكينٌ، أمينُ سِرّ الوَحي بالتَّكليم مِن الله ربّ العالمين، ومُطاعٌ مِن قِبَل الملائكة المُوَكَّل عليهم تصديقًا لقول الله تعالى:
{فَلَا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ ‎﴿١٥﴾‏ الْجَوَارِ الْكُنَّسِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ إِذَا عَسْعَسَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ ‎﴿١٨﴾‏ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ‎﴿١٩﴾‏ ذِي قُوَّةٍ عِندَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ ‎﴿٢٠﴾‏ مُّطَاعٍ ثَمَّ أَمِينٍ ‎﴿٢١﴾‏ وَمَا صَاحِبُكُم بِمَجْنُونٍ ‎﴿٢٢﴾‏ وَلَقَدْ رَآهُ بِالْأُفُقِ الْمُبِينِ ‎﴿٢٣﴾‏ وَمَا هُوَ عَلَى الْغَيْبِ بِضَنِينٍ ‎﴿٢٤﴾‏ وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَيْطَانٍ رَّجِيمٍ ‎﴿٢٥﴾‏ فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ ‎﴿٢٦﴾‏ إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ‎﴿٢٧﴾‏ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ ‎﴿٢٨﴾‏ وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٢٩﴾‏} صدق الله العظيم [التكوير].

وكان دائمًا يشاهده الأنبياء حين يتمثَّل بشرًا سَويًّا رغم أن معه طاقم من الملائكة المُكرمين لا يتمثَّلون، ويتكلم المتمثِّل باسم الحاضرين من الرُّسل الملائكيّة، ألا وإنَّ جبريل عليه الصلاة والسلام مُطاعٌ بأمر الله إلى الملائكة بطاعته كونه عند ذي العَرْش مَكينًا أمينًا؛ مُطاعًا ثَمَّ أمينًا، وهو عبدٌ لله مثله كمثل أي عبدٍ من عبيد الله، وهو أمين سِرّ وحي التَّكليم للكتاب وبعض آيات الكتاب لا يُحيط بها عِلمًا؛ بل يحيط بلفظها وعنده علم مِن الكتاب.

وأما النار فلها ملائكة مُوكَّلون مهمتهم: وُكِّلوا بالنار طاقمٌ من الملائكة مؤهَّلون في الخلق أن يكونوا غلاظًا شِدادًا؛ لا يعصون الله ما أمرهم فتأخذهم الرحمة بالمُعذَّبين، ويفعلون ما يؤمرون، والمُوكَّل عليهم هو مدير سجن الخلود عَبْد الله المَلَك (مالِك) عليه الصلاة والسلام وعلى خزنة جهنم أجمعين، وكذلك ملائكة موَكَّلون بجنات النعيم وهم المرَحِّبون بالصالحين فيستقبِلون ضيوف الرحمن ليدخلوهم إلى قصورهم في جنات النعيم فيدخلون عليهم من كل باب مُرَحِّبين بهم في ضيافة ربهم فيقولون لهم: "سلامٌ عليكم بِما صبرتم فنَعِمَ عُقبى الدار". كما جاء خَبَر قصصهم في استقبال ضيوف الرحمن الصالحين تصديقًا لقول الله تعالى:
{لَا يَسْمَعُونَ حَسِيسَهَا ۖ وَهُمْ فِي مَا اشْتَهَتْ أَنفُسُهُمْ خَالِدُونَ ‎﴿١٠٢﴾‏ لَا يَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْأَكْبَرُ وَتَتَلَقَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ هَٰذَا يَوْمُكُمُ الَّذِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ ‎﴿١٠٣﴾} [سورة الأنبياء].

كما جاء خبرهم في قصص القرآن العظيم في قول الله تعالى:
{۞ أَفَمَن يَعْلَمُ أَنَّمَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ الْحَقُّ كَمَنْ هُوَ أَعْمَىٰ ۚ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ‎﴿١٩﴾‏ الَّذِينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَلَا يَنقُضُونَ الْمِيثَاقَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَالَّذِينَ يَصِلُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ وَيَخَافُونَ سُوءَ الْحِسَابِ ‎﴿٢١﴾‏ وَالَّذِينَ صَبَرُوا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِيَةً وَيَدْرَءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّيِّئَةَ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٢٢﴾‏ جَنَّاتُ عَدْنٍ يَدْخُلُونَهَا وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وَذُرِّيَّاتِهِمْ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ يَدْخُلُونَ عَلَيْهِم مِّن كُلِّ بَابٍ ‎﴿٢٣﴾‏ سَلَامٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ ۚ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٢٤﴾} [سورة الرعد]. وصلوات الله على المُرَحِّبين ملائكة جنات النعيم والصلاة والسلام على ملائكة الله أجمعين.

وأما المَلَك ميكال فهو مسؤول المُعَقِّبات ضد الشياطين، ولكنهم لا يظهرون على الناس أثناء تأدية واجبهم،
فلو ظهر أحدهم وقال أنه مُكلَّفٌ من ميكال بأمر من الرحمن لحمايتِك يا فُلانة أو يا فُلان؛ فاحذَروا فإنهم لا يظهرون للبشر، وإنَّما أولئك من الشياطين يريدون أن تدعوهم من دون الله فتدعون مع الله أحدًا، فإنما يريدونكم أن تعبدوهم من دون الله بدعائهم أن يُعيذوكم من الشياطين، وحاميها حراميها؛ بل هم الشياطين فلا ينبغي لملائكة الرحمن أن يظهروا لكم جهرةً ليخاطبوكم، فاحذروا فقد أوقَعوا كثيرًا من الناس في الشرك بالله بدعائهم من دون الله - سبحانه عمَّا يشركون علوًّا كبيرًا - تصديقًا لقول الله تعالى: {وَأَنَّهُ كَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ‎﴿٦﴾‏} صدق الله العظيم [الجن].

ولم يقولوا لهم أنهم شياطين؛ بل قالوا: "نحن المُعَقِّبات من ملائكة الرحمن المُقَرَّبين وكَّلنا الله بحفظكم، فادعونا نُعِذكُم من الشياطين". فيعملون مناورات شيطانيّة لِمَن أصغى إليهم ما بين كَرّ وفَرّ ليزيدوهم شِركًا بالله فيدعونهم من دونه، وإنهم لكاذبون وما كانوا من ملائكة الرحمن المُقَرَّبين بأن يأمروا الناس بالشرك بالدعاء مع الله أحدًا؛ بل هم من الشياطين أوقَعوا كثيرًا من العباد في الشرك، فقال الله لهم يوم لقائه أين ما كنتم تدعون من دون الله لينصركم من عذاب النار؟ قالوا: "كُنّا ندعو الملائكة المقربين". فمن ثم ألقى الله بالسؤال إلى الملائكة، وقال الله تعالى:
{وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ يَقُولُ لِلْمَلَائِكَةِ أَهَٰؤُلَاءِ إِيَّاكُمْ كَانُوا يَعْبُدُونَ ‎﴿٤٠﴾‏ قَالُوا سُبْحَانَكَ أَنتَ وَلِيُّنَا مِن دُونِهِم ۖ بَلْ كَانُوا يَعْبُدُونَ الْجِنَّ ۖ أَكْثَرُهُم بِهِم مُّؤْمِنُونَ ‎﴿٤١﴾‏ فَالْيَوْمَ لَا يَمْلِكُ بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ نَّفْعًا وَلَا ضَرًّا وَنَقُولُ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّتِي كُنتُم بِهَا تُكَذِّبُونَ ‎﴿٤٢﴾} صدق الله العظيم [سبأ].

اللهم قد بلغت الله فاشهد..
ويفقه قولي قومٌ عابدون لرَبِّ العالمين فلا يدعون مع الله أحدًا، أولئك لهم الأمن وهم مهتدون تصديقًا لقول الله تعالى: {وَكَيْفَ أَخَافُ مَا أَشْرَكْتُمْ وَلَا تَخَافُونَ أَنَّكُمْ أَشْرَكْتُم بِاللَّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا ۚ فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالْأَمْنِ ۖ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨١﴾} [الأنعام].

وأما الضيوف (الوَفد رَفيع المُستوى) الذي يتم حشرهم إلى الرَّحمن وفدًا للتفاوض عن سبب رفض ضيافة الله بالمأدبة الخالدة (جنات النعيم) ويريدون النعيم الأكبر فيتم حشرهم إلى الرحمن وفدًا، أولئك يُرَحِب بهم الله ذاته سبحانه بترحيب يتزلزل منه ملكوت الله أجمعين، فهنا يحدث الفَزَع الأكبر لِمَن كانوا مَن سُكَّان السماوات والأرض وسُكَّان الجنة التي عرضها السماوات والأرض؛ يُقيم الله لهم وزنًا عظيمًا،
ولا أقول كُل أنصاري في عصر الحوار من قبل الظهور؛ بل قليلٌ منهم، والله وتالله إن ميزان الجنة في قلوبهم صِفْرٌ إلى ميزان النعيم الأكبر رضوان نفس ربهم ولذلك فَوَزْن الملكوت إلى وزنهم عند ربهم يساوي صِفْرًا تمامًا.

لا إله إلَّا الله.. لَكَم هم شديدوا المحال أن يرضوا بملكوت جنات النعيم حتى لو ضاعف الله نعيمها أعظم مِمَّا هي عليه نليون مرة فكذلك ميزانها في قلوبهم صِفْر فلن تكبُر في صدورهم شيئًا، أولئك فازوا بِرَبِّ العالمين وأدركوا الحِكمة مِن خَلقِهم وحتى لو يقول الله لأحدهم لسوف يؤيّدك ربُّك بأمر الكاف والنون؛ معجزات لا حدود لها بكلمات الله مُقابل تنازلهم عن هدفهم لقالوا: "وما الفائدة يا أرحم الراحمين؟ فلكم نحن شديدوا المحال أن نرضى حتى ترضى، فأنت الأحَبّ من ملكوت كل شيءٍ مَهما كان ومَهما يكون، فلكم نحن شديدوا المحال أن تُرضينا إلا بنعيم رضوان نفسك الأكبر من ملكوتك أجمعين، فنحن ضيفك لتحقيق النعيم الأكبر من جنتك، فأنت أعلَم بِما في أنفسنا، فقد رحبت بالوفد إليك ربّنا ترحيبًا عظيمًا، فضيافتنا هي تحقيق نعيمنا الأعظم من ضيافة نعيم جنات النعيم وكفى بالله شهيدًا على ما في أنفسنا، فلكم نحمدك يا الله على صفة علمك لِما في الصدور فلولا أنَّك لَتَعلَم الحق في أنفسنا لكانت طامةً كُبرى، فمَن يعلم بما في أنفسنا سواك؟ يا مَن علَّمت خليفتك أن يُعَبِّر عمَّا في أنفسنا وهو لا يعرفنا، فلكَم تشابهت قلوبنا بقلب خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني، فما أعظم فضلك علينا أن جعلتنا في زمرته مِن قومٍ يُحِبّهم الله بلا حدود ويُحِبّون الله بلا حدود؛ بل ذلك فضل الله الأعظم في الكتاب أن تكون مُتعتنا رضوان نفس الله أرحم الراحمين، فبعزتك وجلالك إنَّ ملكوتك أجمعين إلى جانب النعيم الأكبر صِفْر في الميزان تمامًا، فمَن يعلم بما في نفوسنا سواك؟ فأي مَهديّ بعد ناصر محمد اليمانيّ ننتظر أن تبعثه؟ فإلى ماذا سيهدينا؛ إلى سبيل نعيم أكبَر من نعيم رضوان نفسك سبحانك ربنا وتعاليت علوًّا كبيرًا؟! فلَكَم أخذ بأيدينا بعلمه فقرَّبنا إليك شيئًا فشيئًا حتى عرفنا الحَقّ - الله أرحم الراحمين - وأمَّا آخرون فما زادتهم دعوته إلّا فرارًا وبُعدًا عن الله رب العالمين، وما ظَلَمَهم الله ولكن أنفسهم يظلمون، اللهم لا تكلنا إلى أنفسنا يا مَن تحول بين المرء وقلبه، ربَّنا لا تُزِغ قلوبنا بعد إذ هديتنا وهَب لنا من لدنك رحمة إنَّك أنت الوهَّاب، ربَّنا إنَّك جامعُ الناس ليوم لا ريب فيه إن الله لا يُخلِف الميعاد".

وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله رَبّ العالمين..
خليفةُ الله وعبدُه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
____________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..