- 1 -
ئیمام ناصر محمد یەمانی
07 - ذو لقعدە - 1428 کۆچی
17 - 11 - 2007 زایینی
12:12 بەیانی
(بەگوێرەی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://mahdialumma.net/showthread.php?p=4042#post_4042
ـــــــــــــــــــ


لەڕاستیدا مەهدی چاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی زانستە گەردوونیە فیزیاییەکانی قورئان ڕوون دەکاتەوە بۆ گەلێک کەوا بزانن ..

بەناوی الله ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، وەپشت و پەنامان هەر بە ئەوە لەسەر بەیانی حەق بۆ ئەو زیکرەی کەوا هەموو فەرمانێکی له شوێنی خۆیەتی بەوەحی تێگەیشتن بە بەڵگە لەقورئانەوە نەک وەسوەسەی شەینانی نەفرەتلێکراو، دروودو سڵاویش لەسەر هەموو نێردراوو پێغەمبەرەکان لە یەکەمیانەوە تاکو کۆتاهەمینی میسکی ئەمین، وە جیاوازیش ناکەین لەنێوان هیج یەکێک لەپێغەمبەرەکانی و منیش لەموسڵمانانم، جا لەپاش ئەوە..

برای بەڕێزم اللە بەڵگەکەمی لەسەرتان لە ناوەکەدا دانانەوە نە لە لاشەش بەڵکو لە زانستدا دایناوە، ئەوەش لەبەرئەوەی خەڵکی لەدروستکردنیاندا وێنەو جەستەو تەبعەکانیان لەیەک دەچێت جا بەڕاستی لەناو خەڵکیدا کەسانی وا هەیە کەوا بە مەهدی چاوەڕوانکراو دەچێت لە وێنەدا وە لە ناوو تەبعدا جا پاک و بێگەردی بۆ ئەوەی کەوا هیچ کەس و شتێک وەکو ئەو نیەو هاوشێوەی نیەو بیسەرو زانایە.

جا من سەرەتا پرسیارێکم هەیە بۆ گەلی سوننەو شیعە جا ئایا ئەگەر بێتو پیاوێک دەرکەوێت جا بە شیعە بڵێت من مەهدی چاوەڕوانکراو (محمد بن حەسەن عەسكەری) م، جا لەپاشان پسولەیەکیان نیشان بدەم کەوا لەسەری نوسراوە محمد حەسەن عەسكەری، جا ئایا دواتر بەڕاستی دادەنێن؟ وەبەهەمان شێوە ئەهلی سوننە ئەگەر بێتو پیاوێکیان بۆ دەربکەوێت بڵێت مەهدی چاوەڕوانکراو (محمد بن عبد الله بن عبد المطلب) ـە جا پسولەیەکیان نیشان بدات کەوا لەسەری نوسراوە محمد بن عبد الله بن عبد المطلب جا ئایا دواتر بەڕاستی دادەنێن؟ وەهەتا تەنانەت ئەگەر ئەو سیفەتانەشی لەگەڵدابوو کەوا مەهدی چاوەڕوانکراوی پێ وەسف کراوە ئایا دواتر ئەوان بەڕاستی دادەنێن و دانی پێدادەنێن؟ نەخێر؛ پاشانیش نەخێر هەرگیز نەشیعەو نەسوننە بەڕاستی دانانێن دواتریش پێیدەڵێن بەڵکو خۆتان بەم ناوانە پسولەو کارتی ناسنامەی باری شارستانیتان بڕیوە.

کەواتە ئەی قەوم بەڕاستی ئێوە نازانن چۆن مەهدیەکەتان (ڕێنمایی کارەکەتان) بۆ ڕێگای ڕاست بناسنەوە، وەچۆن دەتوانن مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق بناسنەوە، جا ئایا بە ناوو وێنە؟ بەڵام محمد پێغەمبەری اللە - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - وێنەکەی ئەوی پێنەداون (لە چل ساڵی) تاکو لەسەر ئەو کەسەی جێبەجێ بکەن کەوا بانگەشەی ئەوە دەکات مەهدی چاوەڕوانکراو بریتیە لەم وێنەیە؛ بەڵکو سوێند بە اللە هەریەکێک لەم بانگەشەکارانەی کەوا وێنەکەیان بەم وێنەیە دەچێت بانگەشەی ئەوە دەکەن کەوا ئەو خۆی مەهدی چاوەڕوانکراوە، ئەوەشی وێنەکەی بەم وێنەیە دەچێت بەڵام بێدەنگ بوو وە نەیدەویست درۆو بوختان هەڵببەستێت لەسەر اللە بە ناحەق ئەوا ئێوە خۆتان ئەی گەلی موسڵمانان درۆو بوختانتان هەڵدەبەست و دەتانوت وەرە بەڕاستی تۆ مەهدی چاوەڕوانکراوی، وە ئەگەر ڕەتیشی کردەوەو پێتانی وت من مەهدی چاوەڕوانکراو نیم ئەوا سوربوون و پێداگیریەکەتان زیاتر دەکرد بە بەتاڵ و سورو پێداگیر دەبوون لەسەری بەوەی ئەو مەهدی چاوەڕوانکراوە، وە ئەگەر ڕەتی کردەوە ئەوا دواتر ناچاری دەکەن بەوەی ئەو ببێتە مەهدی چاوەڕوانکراو ئەمەش لەبەر ئەوەی ئێوە بەداخەوە نازانن چۆن مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق بناسنەوە لەناو ئەو مەهدیە درۆزنانەی کەوا زیانی شەیتانەکان دەستیان لێ وەشاندوون جا وەسوەسەیان بۆ کردوون بەناحەق، جا وەرن سەرەتا فێرتان بکەم چۆن نوری جیاکەرەوەی (حەق و بەتاڵ) تان پێدەدرێت تاکو بتوانن مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق جیا بکەنەوە لە بەتاڵ. اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {وقل الحمد للـه سيريكم آياته فتعرفونها} صدق الله العظيم [النمل:93].

وە اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {ويريكم آياته فأي آيات اللـه تنكرون ﴿٨١﴾} صدق الله العظيم [غافر].

وە اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {ثم إن علينا بيانه ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].

وە اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {ولنبينه لقوم يعلمون} صدق الله العظيم [الأنعام:105].

جا لەمیانەی ئەم ئایەتانەدا دەزانن مەهدی چاوەڕوانکراو بەڵگە بەسەر خەڵکیدا ناهێنێتەوەو نایاندوێنێت بە شمشێر جا لە مل و گەردنیان بدات تاکو ببن بە موسڵمان؛ بەڵکو اللە بەیانی گشتگیرو تەواوی قورئانی گەورەی پێدەدات جا بانگی زانایانی ئوممەت دەکات لەهەموو بوارە جۆربەجۆرە زانستیەکانەوە پاشانیش دەڵێت: جا نکۆڵی لە چ ئایەتێک دەکەن ئەی گەلی بێباوەڕەکان بە قورئانی گەورە؟ جا من ئەو مەهدی چاوەڕوانکراوەم کەوا بەتەنها بەڵگەتان بەسەردا ناهێنمەوە بە دەربڕینی وشەکانی قورئان لەسەر زمان؛ بەڵکو بەجێبەجێکردن بۆ بەڕاستدانانی ئایەتەکانی اللە بە زانست و مەنتق لەسەر ئەرزی واقع، جا نکۆڵی لە چ ئایەتێک دەکەن ئەی گەلی بێباوەڕەکان بە قورئانی گەورە؟ جا هەربەڕاستی ڕاستی ئایەتەکانی دەبینن لەسەر ئەرزی واقع بە زانست و مەنتق بەو پەڕی ووردی لە ووردی بەڕاستگەڕان بە زانست و مەنتق لەسەر ئەرزی واقع هەروەکو چۆن ئێوە قسە دەکەن.

جا وەرن با دەستبکەین بە جێبەجێکردنەکە بۆ بەڕاستدانان بە زانست و مەنتق لەسەر ئەرزی واقع هەروەکو چۆن ئێوە قسە دەکەن.

1- بەڕاستی ئێوە دەڵێن بەوەی:

اقتباس المشاركة :
هذا الكون كان قبل أن يكون نجم نيتروني كوكب واحد ومن ثم انفجر فاتجهت ذراته في جميع الاتجاهات من مركز الإنفجار الكوني فأصبح سديم بعد الإنفجار العظيم دخان وغبار يملأ الآفاق في جميع الإتجاهات من مركز الانفجار
انتهى الاقتباس

جا ئەم ڕاستیە بریتیە لەوەی بە زانایانی بەشەریەت گەیشتووە لە سەدەی بیستدا ئەو سەدەیەی کەوا شۆڕشی زانستی بەشەری لێ ڕوودا لەهەموو زانستەکان، وەئەوانەی اللە ئاگاداری کردوون بەم زانستە تەنها کەسن کەوا دڵنیان بە ڕاستی و دروستی زانستەکەیان بەبێ شک و گومان و دوودڵی جا ڕاستیەکە دەبینن وەکو 1+1=2 بە مەنتقی زانستە فیزیاییەکەیان. هەر لەبەرئەوەش اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {فورب السماء والأرض إنه لحق مثل ما أنكم تنطقون ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [الذاريات].

جا وەرن تاکو سەیربکەین ئایا قورئان -هەر بەڕاستی لەسەر ئەرزی واقع دەیبینن- بەوەی زانست و مەنتق بەڕاستی دابنێت وەکو ئەوەی زانایانی دروستبوونی ئاسمان و زەوی قسەی پێ دەکەن؟ ئەوەش لەبەرئەوەی زانایانی گەردوون لەم ئوممەتەدا دەبینن بەوەی ئاسمان و زەوی کاتی خۆی یەک هەسارەی لێکدراوی پەستێوراوی لەسەریەک بووە بە پەستانێکی توند بەو پلەیەی کەوا مڵاکێک لێی قورسایێکی ئەوەندە گەورەی هەبووە کەوا کەس باوەڕ ناکات تەنها ئەوانەی ئاگاداربوونە بەزانستەکەی، خۆ ئەگەر بێتو ناصر محمد یەمانی پێتان بڵێت مڵاکێک لەم زەویەی کەوا لەسەری دەژین دواتر لەدوای ئەوەی کەوا اللە بەحەوت ئاسمانەکان و هەسارەکان و حەوت زەویەکەی لێک دەدات بەهەموو مانگەکانی جا هەموویان بەرببنەوە سەر زەویەکەتان جا زەوی بدرێت بەیەکدا جا لەپاش ئەوە دەبینن مڵاکێکی چا لە ماددەکەی زەوی (ملیۆن تەن) ـە جا ئایا دواتر بڕوا دەکەن؟ بێگومان هەرگیز بڕوا ناکەن لەوەیە لەناو ئێوەدا هەبن بڕوا بەوە بکات بەڵام نەک بە پلەی دڵنیایی وەکو ئەوکەسەی ئەوە بەچاوی زانست و مەنتڤەوە ببینێت، ئەمەش لەبەرئەوەی ئەهلی زانست بریتین لەتاکەکەس لەوانەی دواتر ڕاستی ئەوە دەزانن کەوا ناصر یەمانی دەیڵێت بە ڕەچاو کردنی عەقڵە گەورەکەیان بۆ ئەوەی کەوا بە زانستەکان دەزانێت وەئەوەشی کەوا نازانێت هەرگیز لە زۆربەی بەیانەکانی قورئان تێناگات بە زانست و مەنتق لەسەر ئەرزی واقعی ڕاستیدا.

کەواتە ئەی قەوم، بەڕاستی مەهدی چاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی زانستە گەردوونیە فیزیاییەکانی قورئان ڕووندەکاتەوە بۆ گەلێک کەوا بزانن ڕاستیەکانی فیزیای گەردوونی لە بواری زانستی دروستبوونی گەردوون ئەم گەردوونە گەورەیە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {ولنبينه لقوم يعلمون} صدق الله العظيم [الأنعام:105].

وەئەی گەلی ئوممەتی ئیسلام و هەموو خەڵکی، سوێند دەخۆم بە اللە ی بوون کەوا بەرلەوەی ببێتە گەردوون لە نەبوونەوە گەردوونی کردە بوون بە کن فیکون (فەرمانی ببە جا یەکسەر بوو) بەڕاستی من مەهدی چاوەڕوانکراو خەلیفەی اللە م ئەگەر بزانن، وە اللە بەڵگەکەمی لەسەرتان لە سوێند خواردندا دانەناوە نە لەناویشدا؛ بەڵکو لە زانستدا دایناوە بە بەیانی حەق و ڕاست و دروستی قورئان جا ڕوونی دەکەمەوە بۆ گەلێک کەوا بزانن جا پێیان دەڵێم ئەم خاڵە لەکوێیە کەوا ئەم گەردوونەی لێ جیابۆتەوە، وەسوێند بە اللە ئەی گەلی موسڵمانان بەڕاستی اللە لەمەدا نیشانەی بەڕاستدانەری داناوە بۆ مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق جا ئەگەر نەمتوانی بۆتانی ڕوون بکەمەوەو لە قورئانەوە بەووردی و تێروتەسەلی باسی بکەم لەسەر ئەرزی واقع ئەوا من مەهدی چاوەڕوانکراو نیم، ئەوەش لەبەرئەوەی من نیشانەکەی مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق دەبینم بەوەی کەوا بریتیە لەوەی ئەوە ڕوون دەکاتەوە گەردوون چۆن بووە بەر لەوەی ببێت؟ وە لەچ خاڵێکدا بووە بەرلەوەی ببێت؟ وە لە چ هەسارەیەکەوە بووە بەرلەوەی ببێت؟ وەئەم هەسارە لێکدراوە کۆکراوەیە بۆ گەردوون لەکوێیە بەر لەوەی ببێت؟ وە حەوت زەویەکە کەوا بە دەقی قورئانی گەورە باسکراوە لە کوێیە؟ وە خاڵی ناوەندی گەردوون لەکوێیە ئەوەی اللە کردوویەتی بەماڵی دروستکاری گەردوون تاکو بەندە اللە پەرستەکان ڕوویان وەربچەرخێنن بۆ ماڵەکەی دروستکاری گەردوون؟ جا وەرن ئەی ئەو گەلەی بەدوای ڕاستیدا دەگەڕێن با سەرەتا سەیری ئەوە بکەین کەوا زانایانی دروستبوونی گەردوون دەیڵێن وە بۆشم نیە بەڵگەتان بەسەردا بهێنمەوە بە زانستەکەی ئەوان تاکو بێم زانستەکانتان بۆ دەربهێنم لە کتێبەکانیان؛ بەڵکو لەکتێبەکەی پەروەردگارم دروستکارو بەدیهێنەری گەردوون بەڵگەتان بەسەردا دەهێنمەوە، بەڵام ئەوە تەنها بۆ ئەوەیە تاکو بزانن زانایانی فەلەکی دروستبونی گەردوون لەوانەی کەوا بانگەشەی زانستی غەیب ناکەن چی دەڵێن، وە بزانن ئەوانەی بانگەشەی زانستی غەیب دەکەن لە زانایانی فەلەک ئەوانە لە زانایانی فەلەک نین بەڵکو لە ئەستێرە ناسەکانن (منجمین)؛ هەموو درۆزن و بوختانکارێکی تاوانكار، وە ئەستێرەکانیش هیچ شتێکیان پێ نەوتوون، تەنانەت ئەگەر ڕاستیش بکەن؛ بەڵکو ئەمە لەلایەن یاوەرە شەیتانەکانیان هەندێک هەواڵی فڕێندراوی غەیب و شاراوەیان پێ دەگات کاتێک گوێ دەگرن (لەفریشتەکان) زۆربەشیان درۆ دەکەن، وەئەستێرەکانیش بەرینە لەوەی ئەوان دەیڵێن، بەڵکو ئەوە پیلانێکە لەلایەن شەیتانەکانەوە تاکو نەتوانن جیاوازی بکەن لەنێوان زانایانی فەلەک شاهێدەکانی مەهدی چاوەڕوانکراوو نێوان ئەستێرەناسەکان تاکو هەموو زانایانی فەلەک ببن بە ئەستێرەناسەکان لەڕوانگەی نەزان و نەفامەکانەوە، جا سەیری ئەوە بکەن کەوا زانایانی حەقی فەلەک دەیڵێن لەوانەی اللە دەربارەیان فەرموویەتی: {ولنبينه لقوم يعلمون} صدق الله العظيم.

جا وەرن باسەیر بکەین بۆ ئەوەی زانایانی فەلەک دەیڵێن جا لەپاشان قسەکەیان لەسەر ئایەتەکان لەسەر ئەو زیکرەدا جێبەجێ بکەین کەوا هەموو فەرمانێکی له شوێنی خۆیەتی. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فورب السماء والأرض إنه لحق مثل ما أنكم تنطقون ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم.

بەڵام ئەوە مەبەستی لە مەنتقی بێباوەڕەکانی قوڕەیش نیە بەڵکو مەنتقی زانایانی دروستببونی گەردوونە لە سەدەی بیستدا، جا سەیری ئەوە بکەن کەوا زانایەکان قسەی پێدەکەن و لێی دەدوێن ئایا مەنتقە زانستیەکەیان بریتیە لەهەمان ئەوەی قورئانی گەورە پێی دەدوێت جا ئەمە قسەکەیانە.

ئەوانەی زانایانی فەلەک و دروستبوونی گەردوون دەیڵێن:

اقتباس المشاركة :
ونحن نعلم الآن بأننا إذا رجعنا إلى الماضي البعيد جدا نرى أن الكون كله بنجومه ومجراته كان متركزا في نقطة واحدة حين ظهر إلى الوجود من العدم. وعندما نأتي إلى هذه المرحلة نرى أن علم الكونيات (Cosmology) يبحث عن قصة الكون في علم "الفيزياء النووية" وأنه يبحث عن قصة الكون في الحركات التي نستطيع مشاهدتها في هذه الجزيئات التي هي أصغر الموجودات في كرتنا الأرضية. فمن المثير للانتباه أن تكون القوانين التي تحكم الكون مخبوءة في نواة الذرة وفي الجزيئات دون الذرية.(1)
من المستحيل طبعا إعادة وتكرار الشروط والظروف التي أدت إلى الخلق على سطح أرضنا، ولكننا نستطيع مشاهدة بعض الشروط والظروف التي كانت موجودة في المراحل الأولى من خلق الكون وذلك بتسريع هذه الجزيئات دون الذرية تسريعا كبيرا، ومشاهدة طبيعة تصرف هذه الجزيئات في تلك الظروف وفي تلك السرعات؛ أو نستطيع - في الأقل - بالمعادلات والحسابات التي نجريها للظروف والشروط التي نستطيع مشاهدتها، القيام بتخمين الحوادث التي لا نستطيع مشاهدتها. وهكذا فإن المعلومات التي نملكها حول "الانفجار الكبير" (Bing Bang) في الثواني الأولى من الانفجار، ثم في سنواتها الأولى، ثم في مئات السنوات التي أعقبتها إنما تستند إلى الحسابات المبنية على هذه المشاهدات العلمية
انتهى الاقتباس
کۆتایی پێهات ئەوەی زانایانی فیزیای گەردوونی دەیڵێن.

جا وەرن با سەیری کتێبەکەی اللە ی زانا بەغەیب و نهێنی و شاراوەکان بکەین ئەوەی کەوا زانیویەتی بەوەی دواتر ئەوان ئەمە دەزانن بەچاوی زانست و مەنتقەوە جا لەپاشان اللە بەمە بەڵگەیان بەسەردا دەهێنێتەوە جا پێی وتوون ئایا باوەڕناهێنن بەوەی قورئان لەلایەن پەروەردگاری دانای کاربەجێی زاناوە بە محمد پێغەمبەری اللە گەیشتووە؟ اللە ی پایەبەرزو پیرۆز فەرموویەتی: {أولم ير الذين كفروا أن السماوات والأرض كانتا رتقا ففتقناهما وجعلنا من الماء كل شيء حي أفلا يؤمنون ﴿٣٠﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].

وەئەی گەلی زانایانی ئوممەتی ئیسلامی، بەڕاستی پەروەردگارەکەم زانستەکەمی زیادکرووە بە بەیانی حەق و ڕاست و دروستی قورئانی گەورە، وە ناصر یەمانی ئەوکەسەی کەوا قەدرو ڕێزەکەی نازانن و بەنهێنیەکەشی نازانن بەڕاستی اللە ئاگاداری کردووە بە زانستی وا کەوا زیاترە لە زانستی هەموو زانایەکانی ئەمریکی و ڕووس و چین و هەموو دەوڵەتاکانی کوفر جا من تەحەددایان دەکەم بەزانست و مەنتق وەبەهەمان شێوە تەحەددای هەموو زانایانی عەرەب و عەجەم دەکەم لەهەموو بوارە زانستیەکان، منیش لە ڕاستگۆیانم نەک لەوانەی قسەیەک دەکەن و ئەنجامیشی نادەن ئەوە شتتێکە کەوا پەروەردگارم فێری کردوومە لە ڕاستی ئایەتەکانی لەسەر ئەرزی واقع بەزانست و مەنتق، وەپێشتریش خاڵی ناوەندی تەقینەوە گەردوونیەکەم بۆ ڕوون کردنەوە بەوەی لە زەویەکەتاندایە ئەو زەویەی کەوا لەسەری دەژین وەئەوەشم بەگومان و ئیجتیهادو پێوانەو ڕاو بۆچوونەوە نەوت پەناش دەگرم بە اللە بەوەی لە نەزانان بم بەڵکو ئەگەر بێتو لەسەر ئەرزی واقعی ڕاستەقینە زانستەکەمی بەڕاست دانەنا ئەوا من مەهدی چاوەڕوانکراو نیم.

وەسوێندیش دەخۆم بە اللە ی پایەبەرزو مەزن بەوەی ئەم مەسەلە گەردوونیە اللە کردوویەتی بە موعجیزەی بەڕاستاندانانی مەهدی چاوەڕوانکراوی حەق جا ناکرێت بەوەی تەنها بۆخۆی ڕوونی بکاتەوە، کەوا بریتیە لەوەی:
ئایا حەوت زەویەکە (الأراضين السبع) لەکوێیە، جا ئایا لەم زەویەدایە؟ یان کەوتۆتە کوێ وە بەڕاستی زۆرێک لەزانایانی ئوممەت لە سەرسامی دان لەم باس و خواسە دەربارەی حەوت زەویەکە بەوەی کەوتۆتە کوێ؟


جا پێشتر مەهدی چاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی لە وتارێکی گفتوگۆی گریمانەییدا لەگەڵ بۆشی بچوک بۆی ڕوونکردوونەتەوەو ئەمەی بەووردی و تێروتەسەلی بۆ باسکردوون هیچ پەندو یادەوەریەکیشتان لێ وەرنەگرت، جا هەروەکو پەندە عامیەکە وادەڵێت؛ بەڵکو هەروەکو بڵێی من قسە لەگەڵ ئوممەتێکی ئیسلامی کەڕو ڵاڵ و کوێردا دەکەم! جا زانستەکەمیان وەرنەگرت تاکو لەسەر ئەرزی واقعدا جێبەجێی بکەن بۆ گەڕان لە ڕاست و دروستی لێکدانەوەکەی ناصر یەمانی جا ئەگەر بەڕاستی ئەو مەهدی چاوەڕوانکراو بوو ئەوا هەردەبێت لێکدانەوەکەی لەسەر ئەرزی واقعدا ببینین جا لەپاشان بەحەق شاهێدی دەدەن، بەڵام وێنەی من و وێنەی ئەوانەی اللە ئاگاداری کردوون بەسەر فەرمان و بانگەوازەکەم لە ئینتەرنێتی جیهانی هەروەکو ئەوە وایە دەنکێک ترێ بدات بە کوێرێک جا بیخاتە دەستیەوە، جا کوێرەکەش بڵێت: "بەڵکو لە دەمم دایبنێ" جا خۆی ڕاناسپێرێت بەوەی دەستەکانی بەرز بکاتەوە بۆ دەمی تاکو ترێکە بخاتە سەر زمان و ددانەکانی، جا لەبەرئەوە ناچارتان کردووم لەسەر ئەوەی ئەوە بنوسم بۆتان کەوا زانایەکانتان دەیڵێن جا زیادی دەکەم بۆ فەرموودەکەی اللە لە قورئانی گەورە جا بەتەواوی وەکو بەیانەکەی قورئانە.

جا ئەی ئەو گەلەی بەدوای ڕاستیدا دەگەڕێن، ئایا گوێتان لە دۆزینەوەی هەسارەی دەیەم نەبووە کەوا ناوی لێنراوە (نیبیرۆ) لەساڵی 2005؟ جا تەئکید بکەنەوە لە دۆزینەوەکەی؛ بەڵکو لەسەر ئەرزی واقعیش بۆیان دەرکەوتووە، جا ئایا دەزانن لەبەرچی پێی دەوترێت هەسارەی دەیەم؟ ئەمە لەبەرئەوەی ئەوان دەزانن بەوەی بوەتە یەکێک لە کۆمەڵەی دە هەسارەکە کەوا لە هەسارەی عەتاردی نزیک لەخۆرەوە دەست پێدەکات. وەناوی ئەم هەسارەیەش بە ئینگلیزی بۆ ئەوەی کەوا دەیەوێت بەدوای ڕاستیەکەیدا بگەڕێت بریتیە لە (Planet X)، وە ناصر یەمانی بەڕاستی چینەکانی حەوت زەویەکەی بۆ دیاری کردوون بەوەی هەموویان لەدوای ئەو زەویەمانەوەیە کەوا لەسەری دەژین وەهەموو چینەکانی زەوی اللە لەخوارەوەی زەویەکەمان دایناوە، هەرچی زەویەکەشمانە جا ئەوە بریتیە لە هەسارەی دایک و لێکدراوە یەکپارچە کۆکەرەوەکە بۆ هەموو حەوت ئاسمانەکان و ئەستێرەکانی و هەموو چینەکانی حەوت زەویەکان و مانگەکانی، وەپێشتریش هەواڵم پێدان بەوەی چینەکانی حەوت زەویەکە هەموویان لەدوای ئەو زەویەمانەوەیە کەوا لەسەری دەژین وە بەوەی قورئان لەنێوانیان دادەبەزێت لە هەسارەی لێکدراوی دایک ئەو هەسارەی کەوا ئاسمانەکان و حەوت زەویەکانی لێ جیابۆتەوە، وە ئەی ئەو گەلەی بەدوای ڕاستیدا دەگەڕێن، ئایا لەدوای زەویەکەمان حەوت چینەکەی زەویتان یینیوە کە هەرە خوارەوەکەیان ئەوەیە ناوتان لێناوە هەسارەی دەیەم نیبیرۆ؟ وەبەڕاستی کاتی خۆی بەسەر گەلی لوط دا تێپەڕی جا اللە سەرەوەی زەوی کرد بەهەرە خوارەوەی جا لە سجیلەوە گەلی لوط و ئییبراهیمی بەرد باران کرد وەبەڕاستیش خەریکە بەسەرئێوەشدا بێت لەکاتێکدا ئێوە لەدوودڵی و گومانتاندا سەرگەردانن و دێن و دەڕۆن.

وەئەی قەوم من جیهادو هەوڵ و تێکۆشانتان لەگەڵد دەکەم بە ڕاستی و دروستی ئایەتەکانی قورئان لەسەر ئەرزی واقع جا ئەوەی دەیەوێت بگەڕێت لە هەسارەی سجیل ئەوا با لە گەڕانی گوگڵدا بنوسێت (Planet X) جا دواتر چەند ماڵپەڕێکی بێگانەی بۆ دەردەکەوێت کەوا هانتی هەسارەی دەیەم بە زانست و مەنتق دووپات دەکاتەوە، بەڵام ناصر یەمانی بە کتێبە زانستیەکانی بەشەر ناتاندوێنێت؛ بەڵکو بە کتێبی پەروەردگاری هەموو جیهان قورئانی گەورە، جا ئایا ئێوە دان دەنێن بەوەی من مەهدی چاوەڕوانکراوم؟ جا لەپاش ئەوە ناصر یەمانی لەلای ڕوکتی یەمانی بۆتان دەردەکەوێت بۆ بەیعەت پێدان لەدوای قەناعەت هێنان بە گفتوگۆ، ئەگەر ئاوا نەبێ ئەی چۆن بۆتان دەربکەوم بەر لە گفتوگۆو قەناعەت هێنان! ئایا تێناگەن؟ وەهەرچی سەبارەت بە وێنەکەمە؟ جا ئەوە لە ئیبن عومەر ( رجل من أقصى المدينة يسعى ) بپرسن، وەهەرچی نیشانەکەی (الشامة) یە جا ئەوە بەڕاستی لە پشتمە لەلای شانی چەپم، کەوا بریتیە لە خاڵێکی (شامة) ی بچوک؟ وە ژمارەیەکی کەم لە موی درێژی تێدایە، اللە ش لەسەر ئەوەی دەیڵێم شاهێدو وەکیلە.

وەهەرچی درێژیەکەشمە جا ئەوە مامناوەندم و کورتیش نیم، وەهەرچی ڕووخسارمە جا ئەوە پڕو فراوانە، وەهەرچی ڕەنگمە ئەوا ڕەنگەکەم گەنمیە، وەهەرچی تەمەنەکەمە ئەوا سی و حەوت ساڵە بەڵام بەڕاستی پیری ڕیشەکەمی گرتۆتەوە، جا ئەوەی بمبینێت وا گومان دەبات بەوەی تەمەنم چل ساڵە بەهۆی زۆری پیریەکە لە ڕیشمدا، کەوا بەچڕی گرتویەتیەوە کاتێک کەوا درێژم کرد شانە بەزەحمەت دایدەهێنێت بەتایبەتیش لە چەناگەوە.

وە سوپاسی اللە ش دەکەم لەسەر چاکی و ڕێک و پێکی شێوەکە، بەڵام ڕوومەتم هەندێ کات ئازارم دەدات جا ئایا دەزانی لەبەرچی؟ ئەوە لەبەرئەوەی من بیر لە ئایەتەکانی پەروەردگارم دەکەمەوە لەچاوەڕوانی تێگەیشتن لەلایەن پەروەردگارمەوە دەربارەی هەر ئایەتێک هەتا ئەوکاتەی لێکدانەوەکەیم بۆ ئیلهام دەکات لە ئایەتەکانی تری قورئان جا خۆشحاڵ دەبم و لە ڕوومەتم دەدەم بەدەستی ڕاستم لەبەر خۆشحاڵی بەگەیشتنم لەسەر لێکدانەوە حەقەکە، هەتا ئەوکاتەی دەچمە سەر جێگاکەم جا هەستدەکەم بەوەی ڕوومەتم ئازارم دەدات ئەوەش لەبەرئەوەی بەتوندی لە ڕوومەتم دەدەم بەدەستی ڕاستم لەکاتێکدا هەستیش ناکەم بەوەی بەتوندی لە ڕوومەتم داوە ئەوەش لەبەر گەورەیی و توندی خۆشحاڵیەکەم بە لێکدانەوەی ئەو ئایەتەی کەوا لەخەیاڵ و بیرمدا دامناوە، وەجاری واش هەیە کارەکە لەسەرم درێژ دەبێتەوە بۆ چەند کاتژمێرێک منیش هەر بیر دەکەمەوە جا لەناکاو هەموو ئەو ئایەتانەم بیر دەکەوێتەوە کەوا لێکدانەوەکەیم لێ دەرهێناوە جا لەپاش ئەوە خۆشحاڵ دەبم و اللە اکبر دەکەم جا بەدەستی ڕاستم لە ڕوومەتم دەدەم لەکاتێکدا پەنجەکانی دەستیشم بەیەکەوە دەنوسێنم، هەر لەبەرئەوەش لێدانەکە توند دەبێت لەبەر توندی خۆسحاڵیەکەم بەڵام من ئەو کاتە هەستی پێ دەکەم کەوا دەچمە سەر جێگاکەم، جا بەبێ ئەوەی بمەوێت پێم نامۆیە کە بۆچی ڕوومەتی ڕاستم ئازارم دەدات؟ جا لەپاشان دەردەکەوێت بۆم بەوەی لێم داوە لەکاتێکدا هەستیش ناکەم لەبەر توندی خۆشحاڵیەکەم بە وەحی و نیگای تێگەیشتنەکە بۆ بەیانی قورئان لەخودی قورئان.

وەهەرچی ئەوەیە کاتێک لە ماڵ دەردەچم یان لەهەر ماڵێک بەتایبەتی کاتی شێوان (مەغریب) ئەوا سەیری مەلەکوتی ئاسمان و زەوی دەکەم بەڵکو سەیری نزیکبوونەوەی هەسارەی دەیەم بکەم ئەوەی کەوا دواتر پەروەردگارم پێی دەرم دەخات بەسەر هەموو خەڵکی جیهان لەشەوێکدا لەکاتێکدا ئەوان شەرمەزارو ملکەچ دەبن، وەهەرچی ئەوەیە کاتێک هەڵەم کرد بەوشەیەک و تێکەڵم کرد ئەوا پێدەکەنم و تێبینی دەکەم و ئاگادار دەبم پێش ئەوەی کەسانی جگە لەخۆم تێبینی بکەن و ئاگادار بن جا پێدەکەنم و دووبارەی دەکەمەوە بۆ گوێگری قسەکەم بەر لەوەی خۆی بەمن پێبکەنێت بەهۆی هەڵەی زمانم جا خەجاڵەت بم.

سێ ژنیشم خواستووەو تاکو ئێستا منداڵم نیە اللە ش هەرکەس بیەوێت كچی پێ دەبەخشێت و به هەرکەسیش بیەوێت کوڕی پێ دەبەخشێت وەئەوەی بشیەوێت نەزۆکی دەکات، بەڵام من نەزۆک نیم بەڵکو تەنها لاوازی لە تۆوەکاندا هەیە، جا پزیشکەکان پێیان وتم چارەسەر بەکاربهێنم بۆ ماوەی سێ مانگ دواتر منداڵم دەبێت، بەڵام من وازم لەوە هێناوە بۆ اللە بەو شێوەیەی خۆی حەزی پێدەکات و پێی ڕازیە بەڵکو لەمەدا حیکمەتێک هەبێت لە لایەن پەروەردگارەکەم جا منداڵەکانم سەرقاڵم نەکەن لە بەرامبەر فەرمانەکەم جا منداڵیش فیتنەیە.

وەهەرچی ناوچەکەشمە جا ئەوە لەناوەکەمدایە یەمانی لە یەمەن، وەهەرچی شوێنی لەدایکبوونەکەمە جا ئەوە لە ئاوەدانیەکەم دایکم منی بووە لە نزیکەی یەکەم تێپەڕاندنی بۆشایی ئاسماندا.

وەهەرچی وێنەکەشمە جا ئەوە بێگومان دواتر دەیینی لەکاتی دەرکەوتنەکەم بەویستی اللە وە بەڕاستی خەریکە ئەوکاتە دێت بەئیزنی اللە جا لە پێشکەوتووە هەڵبژێردراوەکان بە، ئەوانەی من و بانگەوازەکەمیان بەڕاست داناوە بەر لە دەرکەوتن بەهۆی دڵنیاییەکەیان بە ئایەتەکانی قورئانی خاوەن دانایی جا دەبینن بەوەی بەڕاستی اللە پشتگیری لە ناصر یەمانی کردووە بە بەیانی حەق و ڕاست و دروستی قورئان جا زانیان هەر بەڕاستی ئەوە مەهدی چاوەڕوانکراوە وەئەو ناوەی کەوا ناوی لێنراوە (ناصر محمد) ماناکەی واتە بەسەرخەر بۆ ئەوەی محمد دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کارەکەی هێناویەتی، هەرلەبەرئەوە ناوەکەی پێغەمبەری اللە لەناوەکەمدا ڕێک کەوتووە- واطأ- ( لەناوی باوکمدا ) ئەمەش تاکو هەواڵ و ناونیشانی فەرمان و کاروبارەکەم لە ناوەکەمدا بێت لەبەرئەوەی اللە نەیکردووم بە نێردراو نە بە پێغەمبەرێکیش بەڵکو کردوومی بە ئیمامی بەسەرخەر بۆ محمد پێغەمبەری الله دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کارەکەی، وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..

براتان ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی.
______________

اقتباس المشاركة 4042 من موضوع إنّ المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني إنّما يُبيّن علومَ القرآن الكونيّة الفيزيائيّة لقومٍ يعلمون ..

- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
07 - ذو القعدة - 1428 هـ
17 - 11 - 2007 مـ
12:12 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://mahdialumma.net/showthread.php?p=406
ـــــــــــــــــــ


إنّ المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني إنّما يُبيّن علومَ القرآن الكونيّة الفيزيائيّة لقومٍ يعلمون ..


بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين على البيان الحقّ للذكر الحكيم بوحيّ التّفهيم بالبرهان من القرآن وليس وسوسة شيطانٍ رجيمٍ، والصّلاة والسلام على جميع الأنبياء والمُرسَلين من أوّلهم إلى خاتم مسكهم الأمين، ولا أفرق بين أحدٍ من رُسله وأنا من المسلمين، ثم أمّا بعد..

أخي الكريم لم يجعل الله حجّتي عليكم في الاسم ولا في الجسم بل في العلم، وذلك لأنّ النّاس تتشابه في الخليقة والصورة والأجسام والطِّباع فقد يوجد في النّاس من يشبه المهديّ المنتظَر في الصورة وفي الاسم وفي الطِّباع فسبحان الذي ليس كمثله شيء وهو السّميع العليم.

ولي أولاً سؤالٌ إلى معشر السُّنة والشّيعة فهل لو يظهر رجلٌ فيقول للشّيعة أنا المهديّ المنتظَر(محمد بن الحسن العسكري) ، ومن ثم يبرز لهم بطاقةً مكتوبٌ فيها محمد الحسن العسكري، فهل سوف يُصدِّقونه؟ وكذلك أهل السُّنة لو يظهر لهم رجلٌ يقول أنه المهديّ المنتظَر (محمدَ بن عبد الله بن عبد المطلب) فيبرز لهم بطاقةً مكتوبٌ فيها محمد بن عبد الله بن عبد المطلب فهل سوف يصدّقونه؟ وحتى ولو تطابقت الصّفات عليهم الموصوف بها المهديّ المنتظر فهل سوف يصدّقونهم ويعترفون بشأنهم؟ كلا، ثم كلا لن يعترف الشّيعة ولا السُّنة وسوف يقولون لهم إنما قطعتم بطاقاتٍ من الأحوال المدنية بتلك الأسماء.

إذًا يا قوم إنكم لا تعلمون كيف تَعْرِفون مهديَّكم إلى الصراط المستقيم، وكيف تستطيعون أن تعرِفوا المهديّ المنتظَر الحقّ، فهل بالاسم والصورة؟ ولكن محمدًا رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - لم يعطِكم صورةً له (أربعةً في ستةٍ) حتى تطبّقون على من يدّعي أنه المهديّ المنتظَر هذه الصورة؛ بل وتالله لو أعطاكم لادّعى كلّ من تشابهت صورته مع هذه الصورة أنّه المهديّ المنتظَر، وإن لم يدَّعِ من تشابهت صورته مع هذه الصورة وسكت ولا يريد أن يفتري على الله بغير الحقّ لافتريتم أنتم يا معشر المسلمين وقلتم إنّك أنت المهديّ المنتظَر، وإن رفض وقال لكم لست المهديّ المنتظر لازدَدْتم إصرارًا بالباطل وأصررتم عليه أنّه المهديّ المنتظَر، وإن رفض فسوف تجبرونه أن يكون المهديّ المنتظر وذلك لأنكم للأسف لا تعلمون كيف تعرفون المهديّ المنتظر الحقّ من المهديِّين الكاذبين الذي اعترتهم مُسوس الشياطين فوسْوسَت لهم بغير الحقّ، فتعالوا أولًا أعلّمكم كيف فأُعطيكم نورَ الفرقان لكي تستطيعون أن تفرِّقوا بين المهديّ المنتظر الحقّ من الباطل.

وقال الله تعالى: {وَقُلِ الْحَمْدُ لِلَّـهِ سَيُرِيكُمْ آيَاتِهِ فَتَعْرِفُونَهَا} صدق الله العظيم [النمل:93].

وقال الله تعالى: {وَيُرِيكُمْ آيَاتِهِ فَأَيَّ آيَاتِ اللَّـهِ تُنكِرُونَ ﴿٨١﴾} صدق الله العظيم [غافر].

وقال الله تعالى: {ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].

وقال تعالى: {وَلِنُبَيِّنَهُ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:105].

ومن خلال هذه الآيات تعلمون أنّ المهديّ المنتظَر لا يحاجِجُ النّاسَ بالسّيف فيجعله في رقابهم حتى يكونوا مسلمين؛ بل يؤتيه الله البيان الشّامل والكامل للقرآن العظيم فينادي علماء الأمّة على مختلف مجالاتهم العلميّة ثم يقول:
فأيَّ آيات الله تنكرون يا معشر الكفّار بالقرآن العظيم؟ فأنا المهديّ المنتظَر الذي لا يُحاجُّكم بلفظ كلمات القرآن على اللسان فحسب؛ بل بالتّطبيق للتّصديق لآيات الله بالعلم والمنطق على الواقع الحقيقيّ، فأيَّ آيات الله تُنكرون يا معشر الكافرين بالقرآن العظيم؟ فإنّه حقًّا تجدون حقائق آياته على الواقع الحقيقيّ بالعلم والمنطق مثل ما أنكم تنطقون بدقةٍ متناهيةٍ في دقّةِ التّصديق، فتعالوا لنبدأ التطبيق للتّصديق بالعلم والمنطق على الواقع الحقيقيّ مثل ما أنكم تنطقون.

1- إنكم لتقولون بأن:
اقتباس المشاركة :
هذا الكون كان قبل أن يكون نجم نيتروني كوكب واحد ومن ثم انفجر فاتجهت ذراته في جميع الاتجاهات من مركز الإنفجار الكونيّ فأصبح سديم بعد الإنفجار العظيم دخان وغُبار يملأ الآفاق في جميع الإتجاهات من مركز الانفجار
انتهى الاقتباس
فهذه الحقيقة هي ما توصَّل لها علماء البشريّة في القرن العشرين الذي حدثت فيه ثورة البشر العلميّة في جميع العلوم، والذين أحاطهم الله بهذا العلم هم الوحيدون الموقنون بحقيقة علمهم بلا شكٍّ أو ريبٍ يرونه 1+1=2 بمنطق علمهم الفيزيائيّ. ولذلك قال الله تعالى: {فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِّثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنطِقُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [الذاريات].

فتعالوا لننظر سويًّا هل القرآن - حقًّا يجدونه على الواقع الحقيقيّ - يُصدِّقه العلم والمنطق كما ينطق به علماء التّكوين للسّماء والأرض؟ وذلك لأنّ علماء الكون في هذه الأمّة يرَون بأنّ السماء والأرض كانت مجتمعةً كوكبًا واحدًا مدكوكًا ومضغوطًا إلى بعضه ضغطًا شديدًا لدرجة أنّ الملعقة منه لها وزنٌ كبيرٌ قد لا يصدِّقه إلا الذين يحيطون بعلمه، فلو يقول لكم ناصر اليمانيّ بأن ملعقةً من هذه الأرض التي تعيشون عليها سوف تكون بعد أن يدكّها الله بالسماوات السبع والكواكب والأراضين السبع بجميع أقمارها فتقع على أرضكم أجمعين فتُدَكّ الأرض دكًّا دكًّا ومن ثم تزِن ملعقة الشاي من مادة الأرض (مليون طن) فهل سوف تُصدِّقون؟ طبعا لن تُصدِّقوا! ولربّما منكم من يؤمن بذلك ولكنه ليس لدرجة اليقين كالذي يرى ذلك بيقين عين العلم والمنطق، وذلك لأنّ أهل العلم هم الوحيدون الذين سيعلمون حقيقة ما يقوله ناصر اليماني نظرًا لعقولهم الكبيرة لما تحيط به من العلوم ومن لا يَعلم لن يفهم كثيرًا من بيان القرآن بالعلم والمنطق على الواقع الحقيقي.

إذًا يا قوم، إنّ المهديّ المنتظَر ناصر محمدٍ اليمانيّ إنما يُبيّن علوم القرآن الكونيّة الفيزيائيّة لقومٍ يعلمون حقائق الفيزياء الكونيّة في مجال علم التكوين للكون العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَلِنُبَيِّنَهُ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:105].

ويا معشر أمّة الإسلام والنّاس أجمعين، أقسم بالله الكائن قبل أن يَكون الكونُ فكوَّن الكونَ من العدم بكن فيكون أني أنا المهديّ المنتظَر خليفة الله لو كنتم تعلمون، ولم يجعل الله حجّتي عليكم القسم ولا الاسم؛ بل العلم بالبيان الحقّ للقرآن فأبيّنه لقومٍ يعلمون فأعلِّمهم أين توجد النقطة التي انفتق منها هذا الكون، وتالله يا معشر المسلمين إنّ الله قد جعل في ذلك آية التّصديق للمهديّ المنتظَر الحقّ فإذا لم أستطِع أن أبيّن لكم وأفصّل لكم من القرآن تفصيلًا على الواقع الحقيقيّ فلست المهديّ المنتظَر، وذلك لأني أجد آية المهديّ المنتظَر الحقّ هو أن يُبيِّن كيف كان الكون قبل أن يكون؟ وفي أيِّ نقطةٍ كان قبل أن يكون؟ وفي أيِّ كوكبٍ كان قبل أن يكون؟ وأين هو هذا الكوكب الرّتق الجّامع للكون قبل أن يكون؟ وأين السبع أراضين المذكورات بنصّ القرآن العظيم؟ وأين نقطة المركز للكون الذي جعل الله فيه بيتَ خالقِ الكون ليولِّي العابدون وجوههُم شطر بيت الله خالق الكون؟

فتعالوا يا معشر الباحثين عن الحقيقة لننظر أولًا ما يقوله علماء التكوين الكونيّ ولا ينبغي لي أن أحاجِجكم بعلمهم فأستنبط لكم العلوم من كتبهم؛ بل من كتاب ربّي خالق الكون، وإنما لكي تعلمون ما يقوله علماء الفلك التكوينيّ من الذين لا يدَّعون علم الغيب، واعلموا بأنّ الذين يدَّعون علم الغيب من علماء الفلك فإنّهم ليسوا من علماء الفلك بل من المنجِّمين؛ كلّ أفاكٍ أثيم، ولم تخبرهم النجوم شيئًا وإن صدَقوا؛ بل تلقَّوا خطفات الغيب من أوليائهم الشّياطين يلقون إليهم السّمع وأكثرهم كاذبون، وإنّ النجوم بريئةٌ مما يقولون، وإنما ذلك مكرٌ من الشياطين حتى لا تفرِّقوا بين علماء الفلك شهداء المهديّ المنتظَر وبين المنجِّمين فيكون جميع علماء الفلك منجِّمين في نظر الجاهلين، فانظروا إلى ما يقوله علماء الفلك الحقّ من الذين قال الله عنهم: {وَلِنُبَيِّنَهُ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم، فتعالوا لننظر سويًّا إلى ما يقوله علماء الفلك ومن ثم نطبِّق قولهم على آياتٍ من الذكر الحكيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِّثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنطِقُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم.

ولكنه لا يقصد منطق كفار قريشٍ بل منطق علماء التكوين للكون في القرن العشرين، فانظروا إلى ما ينطق به علماؤكم هل منطقهم العلميّ هو نفس ما ينطق به القرآن العظيم وإليكم قولهم.

ما يقوله علماء الفلك والتكوين الكوني:
اقتباس المشاركة :
ونحن نعلم الآن بأننا إذا رجعنا إلى الماضي البعيد جدًّا نرَى أن الكون كلّه بنجومه ومجراته كان متركزًا في نقطة واحدة حين ظهر إلى الوجود من العدم. وعندما نأتي إلى هذه المرحلة نرى أن علم الكونيات (Cosmology) يبحث عن قصة الكون في علم "الفيزياء النووية" وأنه يبحث عن قصة الكون في الحركات التي نستطيع مشاهدتها في هذه الجزيئات التي هي أصغر الموجودات في كرتنا الأرضية. فمن المثير للانتباه أن تكون القوانين التي تحكم الكون مخبوءة في نواة الذرة وفي الجزيئات دون الذرية.(1)
من المستحيل طبعًا إعادة وتكرار الشروط والظروف التي أدّت إلى الخلق على سطح أرضنا، ولكننا نستطيع مشاهدة بعض الشروط والظروف التي كانت موجودة في المراحل الأولى من خلق الكون وذلك بتسريع هذه الجزيئات دون الذرية تسريعًا كبيرًا، ومشاهدةِ طبيعة تصرف هذه الجزيئات في تلك الظروف وفي تلك السرعات؛ أو نستطيع - في الأقل - بالمعادلات والحسابات التي نجريها للظروف والشروط التي نستطيع مشاهدتها، القيامَ بتخمين الحوادث التي لا نستطيع مشاهدتها. وهكذا فإن المعلومات التي نملكها حول "الانفجار الكبير" (Bing Bang) في الثواني الأولى من الانفجار، ثم في سنواتها الأولى، ثم في مئات السنوات التي أعقبتها إنما تستند إلى الحسابات المبنية على هذه المشاهدات العلميّة
انتهى الاقتباس
انتهى ما يقوله علماء الفيزياء الكونيّة.

فتعالوا لننظر إلى كتاب علّام الغيوب الذي علم بأنهم سوف يرون ذلك بعين العلم والمنطق ومن ثم يحاجُّهم الله بذلك فقال لهم أفلا يؤمنون بأنّ هذا القرآن تلقَّاه محمدٌ رسول الله من لدُن حكيمٍ عليمٍ؟ وقال الله تبارك وتعالى: {أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا ۖ وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ ۖ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ ﴿٣٠﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].

ويا معشر علماء الأمّة الإسلاميّة، لقد زادني ربّي علمًا بالبيان الحقّ للقرآن العظيم، وناصر اليمانيّ الذي تجهلون قدره ولا تحيطون بسرّه قد أحاطه الله أكثر علمًا من جميع علماء الأمريكان والروس والصين وجميع دول الكفر فإني أتحداهم بالعلم والمنطق وكذلك أتحدى جميع علماء العرب والعجم في جميع المجالات العلميّة، وإني لمن الصادقين ولست من الذين يقولون ما لا يفعلون ذلك مما علَّمني ربّي من حقائق آياته على الواقع الحقيقيّ بالعلم والمنطق، وسبق وأن بيّنت لكم نقطة مركز الانفجار الكونيّ بأنها أرضكم التي تعيشون عليها ولم أقُل ذلك بالظنّ والاجتهاد والقياس والرأي وأعوذ بالله أن أكون من الجاهلين بل إذا لم يُصدق علمي الواقعُ الحقيقيّ فلست المهديّ المنتظَر.

وأقسم بالله العلي العظيم أنّ هذه المسألة الكونيّة قد جعلها الله معجزة التّصديق للمهديّ المنتظَر الحقّ فلا ينبغي أن يبيِّنها سواه، وهي:
أين تكون الأراضين السبع، فهل هي في ذات الأرض؟ أم أين تكون وقد أصبح كثيرٌ من علماء الأمّة في حيرةٍ من هذا الأمر في شأن الأراضين السبع أين تكون؟


وسبق وأن بيّن لكم المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليمانيّ في خطاب الحوار الافتراضيّ مع بوش الأصغر وفصّل لكم ذلك تفصيلًا ولم يُحدِث لكم ذِكرًا، ولا كأن في البلسة بلس كما يقول المثل العامي؛ بل كأني أكلم أمّةً إسلاميّةً صمّاءَ بكماءَ عمياءَ! فلم يأخذوا علمي فيطبِّقوه على الواقع الحقيقيّ للبحث عن حقيقة التأويل لناصر اليمانيّ فإذا كان حقًّا المهديّ المنتظَر فلا بدّ أن نجد تأويله الحقّ على الواقع الحقيقيّ ومن ثم تشهدون بالحقّ، ولكن مَثَلي ومَثَل الذين أظهرهم الله على أمري في الإنترنت العالميّة كمثل الذي يعطي حبة عنبٍ لأعمى فيجعلها في يده، فقال الأعمى:" بل اجعلها في فمي." فلم يكلِّف نفسه أن يرفع يده إلى فمه لِيَحُطَّ العنبة على لسانه وأسنانه، ومن أجل ذلك أجبرتموني على أن أكتب لكم ما يقوله علماؤكم فأضيفه إلى قول الله في القرآن العظيم فنطبِّق البيان للقرآن سويًّا.

فيا معشر الباحثين عن الحقيقة، ألم تسمعوا عن اكتشاف الكوكب العاشر المسمَّى (نيبيرو) عام 2005؟ وتأكّدوا من اكتشافه؛ بل ظهر لهم على الواقع الحقيقي، فهل تعلمون لماذا يُسمَّى الكوكب العاشر؟ وذلك لأنهم يعلمون أنه أصبح مجموع الكواكب عشرةً بدءًا من كوكب عطارد القريب من الشمس. واسم هذا الكوكب بالإنجليزيّ لمن أراد أن يبحث عن حقيقته (Planet X)، وناصر اليمانيّ قد حدَّد لكم أقطار الأراضين السبع بأنها أجمعين من بعد أرضنا التي نعيش عليها، وجميع أقطار الأرض جعلها الله من تحت أرضنا، وأمّا أرضنا فهو الكوكب الأمّ والرَّتق الجامع لجميع أقطار السماوات السبع ونجومها وجميع أقطار الأراضين السبع وأقمارها، وسبق وأخبرناكم بأنّ أقطار الأراضين السبع هي جميعًا من بعد أرضنا التي نعيش عليها وأنّ القرآن يتنزّل بينهم في الكوكب الرَّتق الأمّ الذي انفصلت منه السماوات السبع والأراضين السبع، فهل يا معشر الباحثين عن الحقيقة وجدتم من بعد أرضنا سبعة أراضين طباقًا وأسفلهنّ بما تسمونه الكوكب العاشر نيبيرو؟ وقد مرَّ على قوم لوطٍ فجعله الله عالي الأرض - كوكب سجيل - الذي كان بسافلها وأمطر على قوم لوطٍ وإبراهيم حجارةً من سجيلٍ وقد أوشك أن يظلّ عليكم وأنتم في ريبكم تتردّدون.

ويا قوم، إنما أجاهدكم بحقائق لآيات القرآن على الواقع الحقيقيّ فمن أراد أن يبحث عن كوكب سجيلٍ فليكتب في محرك القوقل (Planet X) فسوف تظهر له المواقع الأجنبيّة التي تؤكد قدوم الكوكب العاشر بالعلم والمنطق، ولكن ناصر اليمانيّ لا يكلمِّكم من كتب البشر العلميّة؛ بل من كتاب ربّ العالمين القرآن العظيم، فهل أنتم معترفون بأني المهديّ المنتظَر؟ ومن ثم يظهر لكم ناصر اليمانيّ عند الركن اليمانيّ للمبايعة بعد الاقتناع بالحوار، إذ كيف أظهر لكم من قبل الحوار والاقتناع! أفلا تعقلون؟

وأما بالنسبة لصورتي فاسألوا عنها ابن عمر ( رجلٌ من أقصى المدينة يسعى )، وأما علامة الشّامة فحقًّا توجد في ظهري إلى كتفي الأيسر، وهي شامةٌ صغيرةٌ وفيها عددٌ من الشعر طويل قليلًا، والله على ما أقول شهيدٌ ووكيلٌ.

وأمّا طولي فمتوسطٌ ولست قصيرًا، وأمّا وجهي فأبلج مدرج واسع، وأمّا لوني فلوني قمحيٌّ، وأمّا عمري فهو سبعةٌ وثلاثون عامًا ولكنّ الشيب قد غزى لحيتي فمن رآني يظنّ سنّي أربعين عامًا بسبب كثرة الشيب في لحيتي، وهي كثّةٌ إذا أطلتُها فلا يكاد المشط أن يتخلَّلها وخصوصًا من الذقن.

وأحمد الله حَسَنُ الصورة، ولكن فخذي يؤلمني أحيانًا فهل تدري لماذا؟ وذلك لأني أفكِّر في آيات ربّي منتظرًا التفهيم من ربّي في شأن آيةٍ ما حتى إذا ألهمني تأويلها من آياتٍ أخرى في القرآن أفرح فأضرب فخذي بيدي اليمنى فرحًا لحصولي على التأويل الحقّ، حتى إذا أويت إلى فراشي فأشعر بأنّ فخذي يؤلمني وذلك لأني أضرب فخذي بيدي اليمنى بشدّةٍ وأنا لا أشعر بأني ضربته بشدةٍ وذلك من شدة فرحي بتأويل الآية التي جعلتها في مخيِّلتي وفكري، ويطيل عليّ الأمر أحيانًا ساعاتٍ وأنا أُفكِّر وفجأة أتذكر جميع الآيات التي أستنبط تأويلها منها، ومن ثم أفرح وأكبّر فأضرب فخذي بيدي اليمنى وأصابعي مضمومة، ولذلك تكون الضربة شديدةً من شدة الفرح ولا أشعر بالألم وقتها من شدة الفرح ولكني أشعر به حين آوي إلى فراشي، وكنت بادئ الرأي أستغرب ماذا آلمني في فخذي الأيمن؟! ومن ثم اكتشفت أني أضربه وأنا لا أشعر من شدّة فرحي بوحي التفهيم للبيان للقرآن من نفس القرآن.

وأمّا إذا خرجت من البيت أو من أي بيت خصوصًا وقت المغرب فأنظر إلى ملكوت السماء والأرض لَعلِّي أشاهد اقتراب الكوكب العاشر الذي سوف يظهرني به ربّي على العالمين في ليلةٍ وهم من الصاغرين، وأما إذا غلطت بكلمةٍ فأضحك وأنتبه لها قبل أن ينتبه لها غيري فأضحك وأكررها للمستمع إلى كلامي قبل أن يضحك هو عليّ بسبب غلطة لساني فأخجل.

تزوجت ثلاثًا من النساء ولم أنجب أولادًا بعد ويهب لمن يشاء إناثًا ويهب لمن يشاء الذكور ويجعل من يشاء عقيمًا، ولكني لست عقيمًا بل مجردّ ضعفٍ في المنويّات، فقال لي الأطباء أن أستخدم علاجًّا لفترة ثلاثة أشهرٍ وسوف يتمّ الإنجاب، ولكني تركت الأمر لله كما يحبّ ويرضى لعلّ في ذلك حكمةً من ربّي فلا يشغلني أولادي عن أمري وإنما الأولاد فتنةٌ.

وأما بلدي فهو في اسمي يمانيٌّ من اليمن، وأما موقع الميلاد ففي قريتي ولدتني أمّي أوّل ما بدأ غزو الفضاء تقريبًا، وأما صورتي فحتمًا سوف تشاهدها عند الظهور إن شاء الله وقد صار وشيكًا بإذن الله فكن من السابقين الأخيار الذين صدَّقوا بأمري قبل الظهور بسبب يقينهم بآيات القرآن الحكيم فيرون أنّ البيان الحقّ للقرآن قد أيّد الله به ناصر اليمانيّ فعلموا أنه حقًّا المهديّ المنتظَر وأنه اسمٌ على مسمّى (ناصر مُحمدٍ) أي الناصر لما جاء به محمدٌ صلّى الله عليه وآله وسلّم، لذلك واطأ اسم رسول الله في اسمي ( في اسم أبي ) وذلك حتى يكون في اسمي خبري وعنوان أمري لأنّ الله لم يجعلني نبيًّا ولا رسولًا ولكن الإمام الناصر لمحمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..

أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
______________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..