ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
11 - ذو لحجە - 1430 کۆچی
28 - 11 - 2009 زایینی
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://mahdialumma.net/showthread.php?p=4683
ـــــــــــــــــــ


(وەڵامی کۆمەڵێک پرسیاری ئەندامی نوسەر ئەرزەق)
سوێند بە اللە ئەی گەلی سوننەو جەماعە وە ئەی گەلی شیعە هیچ مرۆڤێکی تێگەیشتوو بڕوا بە هەڵیت و پەڵیت و قسە بێماناکانتان ناکات ..


اقتباس المشاركة :
نوسەر ئەرزەق
11-12-2009, 07:52 PM
سڵاوو ڕەحمەت و بەرەکەتی اللە تان لەسەربێت
ئەی اللە درودو سڵاو بڕێژە بەسەر محمدو بنەماڵەی محمد وە پەلە بکە لە لاچوونی ناخۆشیەکەیان لەدوای ئەمە

من بە ڕێکەوتێکی پاک و ڕاستگۆیانەوە ئەم مەکۆیەو بەڕێز ناصر یەمانیم ناسی بەو پێیەی لە چەند وتارێک سەبارەت بە هەسارەی x دەگەڕام وە کاتێک هاتمە ناو ئەم مەکۆیەوە سەرم سوڕما لە هەبوونی کەسێک کە بانگەشەی ئەوە دەکات ئیمام مەهدیە (اللە پەلە بکات لە لاچوونی ناخۆشیەکەی)

جا بینیم ئەم کەسە بەڕێز ناصر محمد یەمانیە، بەڵام چەند پرسیارێک بە هزرو بیرمدا هات ئەگەر بتوانیت وەڵامیان بدەیتەوە جا شک و گومانەکەم دەربارەی ئەم کەسایەتیەت بڕەوێتەوە کە بانگەشەی بۆ دەکەیت، ئەمەش پرسیارەکانە:


1- فاتیمە درودو سڵاوی لێبێت لە کوێ شاردراوتەوە ((شوێنەکەی بە وردی بڵێ))
2- بەو پێیەی تۆ بانگەشەی ئەوە دەکەیت ئیمام مەهدی لەکاتێکدا ئیمام مەهدی ساڵانێکی زۆر لەمەوبەر ژیاوە، لە کاتی ون بوونەکەیەوە تا ئێستا بە مۆڵەتی اللە جا تەمەنەکەی تۆ چەندە ئەی بەڕێز ناصر؟؟
3- موعجیزەکانت چین؟
4- ناوە هەرەگەورەکەی اللە (اسم الله الاعظم) چیە؟
5- ئاشکرایە عیسا سڵاوی لێبێت بە دەرکەوتنی ئیمام مەهدی دەردەکەوێت کەواتە لەبەرچی عیسا سڵاوی لێبێت دەرنەکەوتووە؟
وە ئایا ئەمە دەجالە؟
[وێنە]
انتهى الاقتباس
بەناوی اللە ی لە هەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییتر، درودو سڵاو لەسەر محمد و کەس و کارە پاکەکەی و شوێنکەوتووانی زیکری اللە لە سەرجەمی بەشەر.

ئەی گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی، لەڕاستیدا پێشتر چەندین جار فەتوام داوە بەوەی من ئەم مەهدیە چاوەڕوانکراوە نیم کە گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی هەزار ساڵە پێش قەدەرە دیاریکراوەکەی لە دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە هەڵیانبژاردووە، وە ئەو مەهدی چاوەڕوانکراوەش نیم کە ئەهلی سوننەو جەماعە وایدادەنێن خۆیان لەنێو بەشەر لە قەدەرو کاتە دیاریکراوەکەی هەڵیدەبژێرن، جا سوێند بە اللە خاوەن عەقڵ و بیرەکان ئەم هەڵیت و پەڵیت و قسە بێمانایانەی ئێوە بەڕاست دانانێن، جا دواتر بیردەکەنەوەو دەڵێن: "جا شیعەی دوانزە ئیمامی چوزانن ئیمام مەهدی بریتیە لە محمد بن حەسەن عەسکەری؟". لەوەیە یەکێک لە شیعەی دوانزە ئیمامی بیەوێت بمپچڕێنێت و بڵێت: "ئێمە بیروباوەڕمان وایە ئیمام ئیمامی لێ لە دایک دەبێت، وە لەبەرئەوەی بیروباوەڕمان وایە حەسەن عەسکەری یەکێکە لە ئیمامەکانی ئال و بەیت بۆیە زانیمان کاتی لەدایکبوونەکەی هاتووە جگە لەوەی ئەو ون بووە لەدوای کۆچی دوایی باوکی جا ئێمەش ئیمام مەهدیمان هەڵبژارد لەبەرئەوەی باوکی ئەو ئیمامە، جا ئیمامیش ئیمامی لێ لە دایک دەبێت".

جا لەپاش ئەمە مەهدی چاوەڕوانکراو وەڵامتان دەداتەوەو دەڵێین اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ ۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا ۖ قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي ۖ قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ ﴿١٢٤﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

جا ئایا ئێوە چوزانن منداڵ دواتر دەبێت بە کەسێکی دڵسۆز بۆ پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان یان لە هاوبەشدانەرە ستەمکارەکانە لە نەفسی خۆیان؟ اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی: {وَالَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ مِنَ الْكِتَابِ هُوَ الْحَقُّ مُصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ بِعِبَادِهِ لَخَبِيرٌ بَصِيرٌ ﴿٣١﴾ ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا ۖ فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَضْلُ الْكَبِيرُ ﴿٣٢﴾} صدق الله العظيم [فاطر].


جا ئەو پرسیارەی ئاڕاستەی گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی دەکرێت ئەوەیە: ئێوە چوزانن دەربارەی ئەم منداڵە محمد حەسەن عەسکەری بەوەی ئایا دواتر دەبێتە:
1- {فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ}، 2 -{وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ}، 3- {وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَضْلُ الْكَبِيرُ} صدق الله العظيم؟

جا ئایا ئێوە غەیب و شاراوە دەزانن؟ بەڵام کەس لە بەندەکانی بە غەیب و شاراوە نازانێت تەنها ئەو اللە یە نەبێت کە دروستی کردوون، بڵێ بەڵگەتان بهێنن ئەگەر ڕاست دەکەن؟ وە بەهەمان شێوە ئێوە چوزانن بە قەدەرە دیاریکراوەکەی ڕەوانەکردنی مەهدی چاوەڕوانکراوی خەلیفەی اللە ی تاک و تەنهای زاڵ لە دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە؟ وە بەهەمان شێوە ئەهلی سوننەو جەماعە، جا چوزانن بە قەدەری دیاریکراوی ڕەوانەکردنەکەی مەهدی چاوەڕوانکراو لە دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە تا بێن لە قەدەری دیاریکراوی دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە لەنێو بەشەر هەڵیبژێرن جا پێی دەڵێن ئەی فڵان بەڕاستی تۆ مەهدی چاوەڕوانکراویت جا ناچاری دەکەن لەسەر بەیعەت لەکاتێکدا ملکەچ کراوە؟

جا سوێند بە اللە ئەی گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی هیچ مرۆڤێکی تێگەیشتوو کە بیردەکاتەوە بڕوا بە هەڵیت و پەڵیت و قسە بێماناکانتان ناکات جا دەڵێت: "ئەم گەلە چوزانن اللە ئەم کەسەی بە خەلیفەی خۆی لەنێو خەڵکی هەڵبژاردووە ئەگەر بێتو اللە ڕەوانەی نەکردبێت جا دەربارەی خۆی بە خەڵکی ڕابگەیەنێت هەروەک چۆن هەموو نێردراوو پێغەمبەرەکان خۆیان ڕایانگەیاندووە جا پێیان وتوون ئەوان نێردراوی اللە ن بۆ لایان جا بە کتێبە دابەزێندراوەکەی اللە لەسەریان بەڵگەیان بەسەردا هێناونەتەوە؟ وە بەهەمان شێوە مەهدی چاوەڕوانکراو خەلیفەی اللە ئیمام مەهدی کە هەرگیز بەشەر ناتوانێت لەنێو بەشەر بیناسێتەوە تا ئەوکاتەی خۆی پێیان دەڵێت: ئەی خەڵکینە من مەهدی چاوەڕوانکراو خەلیفەی اللە م لەسەرتان بانگتان دەکەم بۆ گفتوگۆکردن لە ڕێی مێزی گفتوگۆی جیهانی لەکاتێکدا ئێوەش لە ناوچەو شوێنەکانی خۆتاندان لەناو کەس و کارەکانتان، وە هیچیش داواکراو نیە لە زاناو موفتی ناوچەو شوێنەکانتان تەنها ئەوە نەبێت ئامێری کۆمپیوتەرەکەتان بکەنەوە جا وشەی گەڕانی (ماڵپەڕی ئیمام ناصر محمد یەمانی) بنوسن جا ئەوکاتە لە مێژی گفتوگۆی جیهانی لە سەردەمی گفتوگۆ بەر لە دەرکەوتن لەلامان ئامادە دەبن، جا ناکرێت و بۆتان ڕەوانیە ئەوە بەڕاست دابنێن من مەهدی چاوەڕوانکراوی حەقی لای پەروەردگارەکەتانم تا ئەوکاتەی دەبینن بەڕاستی اللە دەسەڵاتی زانستەکەمی بەسەرتاندا زیادکردووە جا لە نێوانتان حوکمەکانتان لە قورئان بۆ دەردەهێنم لەسەر ئەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی، نەک لە باس و مەسەلەیەک یان دووان بەڵکو لە هەموو ئەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی لە ئایینەکەتان، جا ئەگەر بینینان من حوکمەکانتان لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە بۆ دەردەهێنم ئەوا لەڕاستیدا زانیوتانە من لە فەرمانڕەواو کاربەدەستەکانتانم لە بنەماڵە تۆبەکارو پاک و خاوێنەکەی نێرداوی اللە، بەو مەرجەی بمبینن بەم حوکمانە دەزانم کە ئێوە لە فەرموودەکانی پێغەمبەر جیاوارو ناکۆکن دەربارەی جا حوکمەکەتان لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە قورئانی گەورە بۆ دەردەهێنم جا ئەوەی لەلایەن جگە لە اللە وە بوو ئەوا دواتر دەبینن لە نێوانی و نێوان مەحکەمی کتێبەکەی اللە جیاوازی و دژایەتیەکی زۆر هەیە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ ۖ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ ۖ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّـهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾} صدق الله العظيم [النّساء].

جا سەیری ئەم فەتوا حەقەی اللە بکەن کە پێی ڕاگەیاندوون چۆن فەرمانڕەواکانتان لە ئیمامەکانی ئالی بەیت حوکمەکانتان بۆ دەردەهێنن لەوانەش مەهدی چاوەڕوانکراو جا دەبینن فەتواکە مەحکەمە لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ} صدق الله العظيم.

واتە بەو حوکمە ڕازیکەرەی خاوەن ژیری و هۆشمەندەکانتان پێی دەزانن لە مەحکەمی کتێبەکەی اللە بۆتانی دەهێنێت جا بە حوکمەکەی اللە حەق دەچەسپێنێت و بە حوکمەکەی اللە ش فەرموودە هەڵبەستراوە دانراوەکان لە سوننەتی پێغەمبەر بەتاڵ دەکاتەوە جا هەموو ئەوەی بەتاڵە لێی لە بێژنگ دەدات ئەمەش بە جێبەجێکردنی ڕێساو یاساکە لە کتێبەکەی اللە بۆ ئاشکراکردنی فەرموودە مەدسوسە هەڵبەستراوەکان بە حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە وەک وەڵامدانەوەیەک بۆ فەرمانڕەواکانتان (لە ئیمامەکان)، پاشان دەیانبینن لە نێوانتان حوکمەکانی اللە تان سەبارەت بەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی بۆ دەردەهێنن دەربارەی فەرموودەو گێڕانەوەکان جا (هەڵبەستراوەکان) بە دژو پێچەوانە لەگەڵ کتێبەکەی اللە دێن، وە بەو پێیەی ئێوە لەنێوانی و نێوان مەحکەمی قورئان جیاوازی و دژایەتیەکی زۆرتان بینیوە بۆیە ئەم فەرموودانەی بە دژو پێچەوانە هاتوون لەگەڵ حوکمەکەی اللە لە کتێب ئەوا لەلایەن جگە لە اللە وەن؛ واتە لەلایەن تاغوتەوەن لەسەر زمانی یاوەرەکانی لەم شەیتانە بەشەرانەی لە ڕواتەڵدا باوەڕدارن و لەناخیشەوە فێڵبازن و بێباوەڕیەکەیان دەشارنەوە.

وە هەرگیزیش مەهدی چاوەڕوانکراو ناتوانێت ڕێنماییتان بکات بۆ لای حەق جا حەق و بەتاڵتان بۆ ڕوون بکاتەوە جا حوکم بکات لەنێونتان لەسەر ئەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی تا ئەوکاتەی وەڵامی بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە دەدەنەوە تا حوکم بکەین لەنێوانتان سەبارەت بەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی، وە لەسەر ئەم ڕێساو یاسایە بانگەوازەکەی مەهدی چاوەڕوانکراوی بانگەوازکار بۆ شوێنکەوتنی زیکر بنیات نراوە ئەی گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی.هەرچی سەبارەت بە فاتیمەی زەهرایە درودو سڵاوی لەسەر، ئەوا چیتان لە گۆڕەکەی دەوێت وە گۆڕەکەی چ پەیوەندیەکی بە هیدایەتی بەشەرو بانگەوازەکەی مەهدی چاوەڕوانکراو هەیە؟ یان ئەی گەلی شیعەی دوانزە ئیمامی ئێوە فەرمانێکتان لەلایەن اللە وە پێگەیشتووە بەوەی بڕوا بەم کەسە نەکەن کە بانگەشەی ئەوە دەکات مەهدی چاوەڕوانکراوە تا ئەوکاتەی ئەوەتان بۆ ڕوون دەکاتەوە گۆڕەکەی فاتیمەی زەهراو خەدیجەی کوبرا لە کوێیە؟ ئایا تێناگەن!

. هەرچی سەبارەت بە پرسیارەکەی دووەمتە کە دەربارەی تەمەنەکەم لێم دەپرسیت: ئەوا من لەدایکبووی 1389 ی کۆچیم..

. هەرجی سەبارەت بەم پرسیارەتە کە تێیدا دەڵێیت: (موعجیزەکانت چین)؟

منیش پێت دەڵێم موعجیزەی مەهدی چاوەڕوانکراو بریتیە لەوەی بەیانی حەق و ڕاست و دروستی زیکرتان بۆ ڕوون دەکاتەوە جا ئەوەتان فێر دەکات کە نەتان زانیوە، وە لەم نهێنیانەی کتێبەکەی اللە تان بۆ ڕوون دەکاتەوە کە لێیان شاراوەن، بەهەمان شێوە موعجیزەکەی ئەوەیە ئێوە ناتوانن لە کتێبەکەی اللە بەڵگەی بەسەردا بهێننەوە بەڵکو هەموو کات ئەو بە دەسەڵاتی زانستی مەحکەمی قورئانی گەورە بەسەرتاندا زاڵ دەبێت جا حوکمە حەق و ڕاست و دروستەکانتان لە هەموو ئەوەی جیاوازو ناکۆکن دەربارەی بۆ دەردەهێنم تا ڕیزەکەتان یەک بخەین و بە شیعەو سوننەوە کۆتان بکەینەوە جا دەتانکەین بە یەک ڕیز لەبەردەم مەسیحی دەجال ئەگەر تێبگەن. وە بۆ مەهدی چاوەڕواکراوی حەقی لای پەروەردگارەکەشتان ڕەوانیەو ناکرێت شوێنی ئارەزووەکەتان بکەوێت ئەی گەلی شیعەو سوننەو جەماعە، ئایا لە اللە ناترسن؟

. هەرچی سەبارەت بە پرسیارەکەی چوارەمتە کە تێیدا دەڵێیت:

(جا ناوە هەرەگەورکەی اللە - اسم الله الأعظم - چیە)؟

لەپاش ئەمە بە حەق وەڵامت دەدەمەوەو پێت دەڵێم: برای بەڕێزم بەڕاستی ناوە هەرە گەورەکەی اللە - اسم الله الأعظم - گەورەتر نیە لە ناوەکانی تری پاک و بێگەردی و پایەبەرزی و گەورەیی و مەزنی بۆی، بەڵکو بۆیە بە گەورەتر - الأعظم - وەسف دەکرێت لەبەرئەوەی دواتر دەبینن نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسی اللە بریتیە لە نیعمەتێکی گەورەتر لە نیعمەتی بەهەشتەکەی. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].

لەکاتێکدا نهێنی حیکمەتەی لە دروستکردنەکەتان تێدایە وە دواتریش دەربارەی ئەم نیعمەتە پرسیارتان لێدەکرێت. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ﴿١﴾ حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ ﴿٢﴾ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿٣﴾ ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿٤﴾ كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ ﴿٥﴾ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ ﴿٦﴾ ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَيْنَ الْيَقِينِ ﴿٧﴾ ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ ﴿٨﴾} صدق الله العظيم [التكاثر].

لەبەرئەوەی ئەم نیعمەتە نهێنی حیکمەتەکەی لە دروستکردنەکەتان تێدایە، کە هەڵپەکردن بۆ زۆرکردنی ماڵ و سامان لە ژیانی دنیا لەم نیعمەتە بێئاگاو سەرگەردانی کردن تا ئەوکاتەی مردن پێتان گەیشت.

. هەرچی سەبارەت بە پرسیارەکەی پێنجەمتە کە تێیدا دەڵێیت: بەڕاستی مەسیح عیسا بە دەرکەوتنی مەهدی دەردەکەوێت)، جا پێت دەڵێم: بەڕاستی ئەو میوانێکی بەڕێزە لەلامان لە یەمەن، وە هێشتا لە تابوتی ئارامی (تابوت السكينة) دایە، وە ئەو بریتیە لە -ڕەقیم- ئەو ژمارەی زیاد کرا بۆ سەر هاوەڵانی ئەشکەوت، وە لە یەمەنە لە پارێزگای ‌(ذمار) لە گوندی (الأقمر) لەم ئەشکەوتەی تەنیشت ماڵی پیاوێک کە پێی دەڵێن محمد سعد، وە اللە ش لە قەدەری دیاریکراوی دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی لەگەڵ هەر سێ وەزیرە بەڕێزەکان دەیگەڕێنێتەوە، ئەمەش لەبەرئەوەی چوار پێغەمبەر هەن کە اللە کردوونی بە وەزیرەکانی مەهدی چاوەڕوانکراو؛ کە دووانیان لە نێردراوەکانن (بە کتێب) و دوانیشیان پێغەمبەرن کە بریتین لە:
1- نێردراوی اللە مەسیح عیسای کوڕی مەریەم درودو سڵاوی لێبێت.
2- نێردراوی اللە ئیلیاس درودو سڵاوی لێبێت.
3- پێغەمبەری اللە ئیدریس درودو سڵاوی لێبێت.
4- پێغەمبەری اللە یەسەع درودو سڵاوی لێبێت.

بەدڵنیاییەوە ڕاستیش دەکەین، وە اللە ش لە قەدەرە دیاریکراوەکەیان لە دێڕە نوسراوەکانی کتێب ڕەوانەیان دەکاتەوە جا ئەوان لە وەزیرە بەڕێزەکانی دەستەی یەکەمن لەوانەش جێگری مەهدی چاوەڕوانکراو وەزیر نێردراوی اللە مەسیح عیسای کوڕی مەریەم درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی.

. هەرجی سەبارەت بەم پرسیارەتە کە تێیدا دەڵێیت:

(وە ئایا ئەمە دەجالە)؟

کە مەبەستت لەم وێنەیەی خوارەوەیە، جا منیش پێت دەڵێم ئەم پیاوە مەمسوسە کە لە عێڕاقەو زیانی شەیتان دەستی لێوەشاندووە جا هانی دەدات بڵێت مەهدی چاوەڕوانکراوە، ئەمەش لە پیلانی شەیتانەکانە بۆ ئەوەی کاتێک اللە مەهدی چاوەڕوانکراوی ڕەوانەکرد تا بانگەوازی بەشەر بکات بۆ شوێنکەوتنی زیکری قورئانی گەورە ئەوا وەڵامی موسڵمانان تەنها ئەوە بێت بڵێن: "سوپاس و ستایش بۆ ئەو اللە یەی پارێزراوی کردووین لەوەی زۆرێک لە بەندەکانی پێ تاقیدەکاتەوە" بەو مانایەی وایدەبینن شێتە، لەبەرئەوەی بەهۆی پیلانی شەیتانەکان دواتر وا گومان دەبەن ئەمەش هاوشێوەی خاوەن ئەم وێنە بێت کە لە عێڕاقەوە بۆت هێناوین، وە ئەم پیاوە بەستەزمانە نەخۆشە هەربەڕاستی زیانی شەیتانی نەفرەتلێکراو دەستی لێوەشاندووە، بەڵام ئەوانەی جیاوازی لە نێوان گوێدرێژو وشتردا ناکەن هەرگیز ناتوانن جیاوازی لەنێوان مەهدی چاوەڕوانکراوی حەقی لای پەروەردگارەکەیان کە بە دەسەڵاتی زانست پشتگیری کراوەو نێوان مەهدی چاوەڕوانکراوێکی شێت لە پیلانی شەیتانەکان کە بە بەڵگەی بەیانی حەق و ڕاست و دروستی قورئان پشتگیری نەکراوە بکەن بەڵکو تەنها خاوەن ژیری و هۆشمەندەکان لەمە تێدەگەن!

وە درودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەران سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان..
برای شیعەو سوننەو جەماعە ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی.
____________

اقتباس المشاركة 4683 من موضوع ( الردّ على مجموعة أسئلة للعضو الكاتب الأزرق ) ألا والله يا معشر السُّنة والجماعة ويا معشر الشيعة الاثني عشر لا يصدّق خزعبلاتكم أيُّ إنسانٍ عاقلٍ ..


الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
11 - ذو الحجة - 1430 هـ
28 - 11 - 2009 مـ
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://mahdialumma.net/showthread.php?p=300

ـــــــــــــــــــ



( الردّ على مجموعة أسئلة للعضو الكاتب الأزرق )
ألا والله يا معشر السُّنة والجماعة ويا معشر الشيعة الاثني عشر لا يصدّق خزعبلاتكم أيُّ إنسانٍ عاقلٍ ..



اقتباس المشاركة :
الكاتب الازرق
11-12-2009, 07:52 PM
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اللهم صلي على محمد وال محمد وعجل فرجهم
أما بعد......تعرفت على هذا المنتدى وعلى السيد ناصر اليماني بمحض الصدفة بينما كنت ابحث عن مقالات حول الكوكب x ولما دخل على هذا المنتدى استغربت حول وجود شخص يدعي أنه هو الامام المهدي (عج) ووجد أنه السيد ناصر محمد اليماني , ولكن خطر على ذهني أسئلة اذا استطعت ان تجيب عليها فسيذهم شكي حول شخصيتك الذي تدعيها,وهذه هي الاسئلة:
1-أين دفنت فاطمة عليها السلام((قل المكان بالتفصيل))؟
2-بما انك تدعي انك الامام المهدي حيث ان الامام المهدي عاش قبل سنين طويل منذ الغيبة وحتى الان بأذن الله فكم عمرك ياسيد ناصر؟؟
3-ما هي معجزاتك؟
4-ما هو اسم الله الاعظم؟
5-معلوم ان عيسى عليه السلام يظهر بظهور الامام المهدي اذن لماذا لم يظهر عيسى عليه السلام؟
وهل هذا هو الدجال?
صورة
انتهى الاقتباس
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على محمدٍ وآله الأطهار والتابعين لذكر الله من كافة البشر.

ويا معشر الشيعة الاثني عشر، لقد سبقت الفتوى تكراراً ومراراً بأنّني لست المهديّ المُنتظَر الذي اصطفاه معشر الشيعة الاثني عشر قبل أكثر من ألف سنةٍ قبل قدره المقدور في الكتاب المسطور، ولستُ المهديّ المُنتظَر الذي يزعم أهل السُّنة والجماعة أنّهم من يصطفونه في قدره المقدور من بين البشر، فوالله لا يصدّق خزعبلاتكم أصحابُ العقل والفكر، فسوف يتفكّرون ويقولون: "فما يدري الشيعة الاثني عشر أنّ الإمام المهديّ هو محمدٌ بن الحسن العسكري؟". ولربّما يودّ أن يقاطعني أحد الشيعة الاثني عشر فيقول: "إننا نعتقد أنّ الإمام يلد إماماً، وبما أنّنا نعتقد أنّ الحسن العسكري هو أحد أئمة آل البيت ولذلك علمنا أنّه جاء له مولودٌ غير أنّه قد ضاع بعد وفاة أبيه فاصطفيناه المهديّ المُنتظَر لأنّ أباه إمامٌ، فلا بُدّ للإمام أن يُولد له إمامٌ".

ومن ثمّ يردّ عليكم المهديّ المنتظَر ونقول قال الله تعالى: {وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ ۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا ۖ قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي ۖ قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ ﴿١٢٤﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

فما يُدريكم هل الصبي سوف يكون من المُخلصين لربّ العالمين أم من المشركين الظالمين لأنفسهم؟ وقال الله تعالى: {وَالَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ مِنَ الْكِتَابِ هُوَ الْحَقُّ مُصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ بِعِبَادِهِ لَخَبِيرٌ بَصِيرٌ ﴿٣١﴾ ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا ۖ فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَضْلُ الْكَبِيرُ ﴿٣٢﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

فالسؤال الذي يطرح نفسه لمعشر الشيعة الاثني عشر هو: فما يدريكم عن الصبي محمد الحسن العسكري هل سوف يكون:
1- {فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ}، 2- {وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ}، 3- {وَمِنْهُمْ سَابِقٌ بِالْخَيْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَضْلُ الْكَبِيرُ} صدق الله العظيم؟

فهل تعلمون الغيب؟ ولكنّه لا يعلم بغيب عبادِه إلا الله الذي خلقهم، قل هاتوا برهانكم إن كنتم صادقين؟ وكذلك فما يُدريكم بالقدر المقدور في الكتاب المسطور لبعث المهديّ المُنتظَر خليفة الله الواحدِ القهّار؟

وكذلك أهل السُّنة والجماعة، فما يُدريهم بالقدر المقدور في الكتاب المسطور لبعث المهديّ المنتظَر فيصطفونه في قدره المقدور في الكتاب المسطور من بين البشر فيقولون له يا فلان إنّك أنت المهديّ المُنتظَر فيجبرونه على البيعة وهو صاغر؟

ألا والله يا معشر السُّنة والجماعة ويا معشر الشيعة الاثني عشر، لا يُصدِّق خزعبلاتكم أيُّ إنسانٍ عاقلٍ يتفكّر فيقول: "فما يدري هؤلاء القوم بأنّ الله اصطفى ذلك الشخص خليفةً له من بين النّاس ما لم يبعثه الله فينبِّئ النّاس بشأنه كما نبّأهم جميع الأنبياء والمُرسَلين فأخبروهم أنّهم رسل الله إليهم فحاجّوهم بكتاب الله المُنزَّل عليهم؟ وكذلك المهديّ المنتظَر خليفة الله الإمام المهديّ لن يستطيع البشر التعرف عليه من بين البشر حتى يقول لهم:
يا أيّها النّاس إنّي المهديّ المنتظَر خليفة الله عليكم أدعوكم إلى الحوار عبر طاولة الحوار العالميّة وأنتم في دياركم وبين أهليكم، وليس المطلوب من علمائكم ومُفتيي دياركم إلا أن يفتحوا جهاز الكمبيوتر فيكتبوا كلمة بحث (موقع الإمام ناصر محمد اليماني) فإذا هم لدينا في طاولة الحوار العالميّة في عصر الحوار من قبل الظهور، فلا ينبغي لكم أن تُصدِّقوا أنّي المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّكم حتى تجدوا أنّ الله قد زادني عليكم بسطةً في العلم فأستنبط لكم الأحكام من القرآن فيما كنتم فيه تختلفون، وليس في مسألةٍ أو مسألتين بل في جميع ما كنتم فيه تختلفون في دينكم، فإن وجدتم أنّي أستنبط لكم الأحكام من محكم كتاب الله فقد علِمتم أنّي من أولي الأمر منكم من آل بيت الرسول التّوابين المُتطِّهرين، شرط أن تجدوني أعلم بالأحكام لِما كنتم فيه تختلفون في الأحاديث النّبوية فأستنبط لكم الحكم من محكم كتاب الله القرآن العظيم وما كان منها من عند غير الله فسوف تجدون بينه وبين محكم كتاب الله اختلافاً كثيراً. تصديقاً لقول الله تعالى: {مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ ۖ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ ۖ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّـهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾} صدق الله العظيم [النّساء].

فانظروا لفتوى الله الحقّ الذي علّمكم كيف تستدلّون على أولي الأمر منكم من أئمة آل البيت ومنهم المهديّ المنتظَر فتجدون الفتوى المحكمة في قول الله تعالى: {لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ} صدق الله العظيم، أي لَعلمه بالحكم المُقنع لأولي الألباب منكم فيأتيكم به من محكم كتاب الله فيُحقّ بحكم الله الحقَّ ويُبطل بحكمِ الله الأحاديثَ الموضوعة في السُّنة النّبويّة فيغربل منها الباطل جميعاً وذلك بتطبيق النّاموس في الكتاب لكشف الأحاديث المدسوسة وهو بالاحتكام إلى كتاب الله استجابةً لدعوة أولي الأمر منكم، ثم تجدونهم يستنبطون لكم أحكام الله بينكم فيما كنتم فيه تختلفون في شأن الأحاديث والروايات فيأتي بما يخالف لها من محكم كتاب الله، وبما أنّكم وجدتم بينها وبين محكم القرآن اختلافاً كثيراً إذاً فتلك الأحاديث التي جاءت مخالفةً لحكم الله في الكتاب هي من عند غير الله؛ أي من عند الطاغوت على لسان أوليائه من شياطين البشر الذين يُظهرون الإيمان ويُبطنون الكُفر.

ولن يستطيع المهديّ المنتظَر أن يهديكم إلى الحقّ فيُبيّن لكم الحقّ والباطل فيحكم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون حتى تجيبوا دعوة الاحتكام إلى كتاب الله لنحكم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون، وعلى هذا النّاموس تأسّست دعوة المهديّ المُنتظَر الداعي إلى اتّباع الذكر يا معشر الشيعة الاثني عشر.

. وأما بالنّسبة لفاطمة الزهراء عليها الصلاة والسلام، فماذا تريدون بقبرها وما علاقة قبرها بهداية البشر ودعوة المهديّ المنتظَر؟ أم إن لديكم وصيةً من الله أن لا تصدّقوا من يدّعي أنه المهديّ المنتظَر يا معشر الشيعة الاثني عشر حتى يبيّن لكم أين يكون قبر فاطمة الزهراء وخديجة الكُبرى؟ أفلا تعقلون!

. وأما بالنّسبة لسؤالك الثاني الذي تسألني فيه عن عُمري: فأنا من مواليد 1389 للهجرة.

. وأما بالنّسبة لسؤالك الذي تقول فيه: (ما هي معجزاتك)؟
فأقول لك إنّ مُعجزة المهدي المنتظَر هو أن يبيّن لكم البيان الحقّ للذكر فيُعلّمكم ما لم تكونوا به تعلمون، ويبيّن لكم من أسرار الكتاب التي خُفيَت عليكم، وكذلك معجزته أنّكم لا تُحاجّونه من كتاب الله إلا هيمن عليكم بالعلم والسلطان من محكم القرآن العظيم فأستنبط لكم الأحكام الحقّ في جميع ما كنتم فيه تختلفون لكي نوحّد صفّكم ونجمع شملكم شيعةً وسنُّة فنجعلكم صفّاً واحداً أمام فتنة المسيح الدجال إن كنتم تعقلون. ولا ينبغي للمهديّ المُنتظَر الحقّ من ربّكم أن يتّبع أهواءكم يا معشر الشيعة والسُّنة والجماعة، أفلا تتقون؟

. وأما بالنّسبة لسؤالك الرابع الذي تقول فيه: (فما هو اسم الله الأعظم)؟
ومن ثمّ أردّ عليك بالحقّ وأقول لك: أخي الكريم إنّ اسم الله الاعظم ليس بأعظم من أسمائه الأخرى سبحانه وتعالى علواً كبيراً، بل يوصف بالأعظم لأنّه صفةٌ لرضوان الرحمن على عباده، وسوف تجدون أنّ نعيم رضوان نفس الله هو النّعيم الأعظم من نعيم جنته. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].

ألا و إنّه يوجد فيه سرّ الحكمة من خلقكم وعن ذلك النّعيم سوف تُسألون. تصديقاً لقول الله تعالى: {أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ﴿١﴾ حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ ﴿٢﴾ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿٣﴾ ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿٤﴾ كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ ﴿٥﴾ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ ﴿٦﴾ ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَيْنَ الْيَقِينِ ﴿٧﴾ ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ ﴿٨﴾} صدق الله العظيم [التكاثر].

لأنّ ذلك النّعيم يوجد فيه سرّ الحكمة من خلقكم، وألهاكم عنه التكاثر في الحياة الدنيا حتى أدرككم الموت.

. وأما بالنّسبة لسؤالك الخامس الذي تقول فيه: (إنّ المسيح عيسى يظهر بظهور المهديّ)، فأقول لك: فإنّه ضيفٌ لدينا كريمٌ في اليمن، ولا يزال في تابوت السكينة، وهو الرقيم المُضاف إلى أصحاب الكهف، ويوجد في اليمن في محافظة ذمار في قرية الأقمر في الكهف الذي بجانب بيت رجلٍ يُدعى محمد سعد، ويبعثه الله في قدره المقدور في الكتاب المسطور مع الثلاثة الوزراء المكرمين، وذلك لأنّه يوجد أربعة من الأنبياء قد جعلهم الله وزراء المهديّ المنتظَر؛ اثنين منهم مرسَلين واثنين منهم أنبياء وهم:
1- رسول الله المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام.
2- رسول الله إلياس عليه الصلاة والسلام.
3- نبيّ الله إدريس عليه الصلاة والسلام.
4- نبيّ الله اليسع عليه الصلاة والسلام.

وإنّا لصادقون، ويبعثهم الله في قدرهم المقدور في الكتاب المسطور، فهم من الوزراء المُكرّمين من الطاقم الأول ومنهم نائب المهديّ المنتظر الوزير رسول الله المسيح عيسى ابن مريم صلّى الله عليه وآله وسلّم.

. وأما بالنّسبة لسؤالك الذي تقول فيه: (وهل هذا هو الدجال)؟
وتقصد الصورة أدناه، فأقول لك: إنّ ذلك رجلٌ ممسوسٌ أصله من العراق ويتخبطه الشيطان من المسِّ فيؤزّه أن يقول أنّه المهديّ المنتظَر، وذلك من مكر الشياطين حتى إذا بعث الله المهديّ المنتظَر ليدعو البشر إلى اتّباع الذكر القرآن العظيم فما يكون ردّ المسلمين إلا أن يقولوا: "الحمدُ لله الذي عافانا مما ابتلى به كثيراً من عباده". بمعنى أنّهم يرونه مجنوناً، لأنّهم بسبب مكر الشياطين سوف يظنّون أنّ مثله إلا كأمثال صاحب هذه الصورة التي جلبت إلينا من العراق، وهذا الرجل مسكينٌ مريضٌ حقاً بمسِّ شيطانٍ رجيمٍ، ولكنّ الذين لا يفرّقون بين الحمار والبعير لن يستطيعوا أن يفرّقوا بين المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّهم المؤيَّد بسلطان العلم وبين المهديّ المنتظَر المجنون من مكر الشياطين ولم يؤيّده بالبرهان بالبيان الحقّ للقرآن وإنّما يتذكّر أولو الألباب!

وسلامٌ على المرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
أخو الشيعة والسُّنة والجماعة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
____________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..